Testy samochodów
 Powrót
Szukaj w publicystyce:    Zaawansowane 
Pomoc
 
Alfa Romeo  Audi  BMW  Cadillac  Chevrolet  Chrysler  Citroen  Dacia  Daewoo  Daihatsu  Dodge  Fiat  Ford  Honda  Hyundai  Isuzu  Jaguar  Jeep  Kia  Lancia  Land Rover  Lexus  Mazda  Mercedes  Mini  Mitsubishi  Nissan  Opel  Peugeot  Polonez  Pontiac  Porsche  Range Rover  Renault  Rover  Saab  Seat  Skoda  Smart  SsangYong  Subaru  Suzuki  Toyota  Volvo  Volkswagen
Testy samochodów
ilość stron: 166strona 1 z 166
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, następna

Dodge Nitro - SUV na sterydach
Wrażenia z jazdy autem z silnikiem benzynowym 4.0 i najbogatszym wyposażeniem R/T

Nitro 4.0 wygląda świetnie. Masywne nadwozie, olbrzymie 20-calowe koła i ta potężna krata wlotu powietrza do mocnego silnika. Hot rod w nowoczesnym wydaniu. Okaże się jednak, że przypomina kulturystę, który masywne ciało uformował sterydami. Niby efekt jest, ale jak trzeba wykorzystać mięśnie, to sił mu braknie. Gdyby tak jeszcze miał dopracowane zawieszenie. [2008-12-12] »»»
Giełda Samochodowa, wydanie: 1366

Mazda CX-7 Ostra "japonka"
Wrażenia z jazdy SUV-em w wersji Sport, z turbodoładowanym silnikiem benzynowym z bezpoœrednim wtryskiem 2.3 260 KM

Wciskam mocniej pedał gazu i 260-konny turbodoładowany benzyniak pod maską testowanej Mazdy CX-7 daje solidnego kopa, tak że wciska mnie w fotel. Ostra "japonka" - pomyślałem. [2008-12-05] »»»
Giełda Samochodowa, wydanie: 1364

Regionalne różnice
Porównanie komisowych cen topowych aut japońskich w wybranych miastach

Podaż używanych sedanów z wyższych klas, SUV-ów i dużych terenówek z Japonii w większości komisów jest spora. Dominują młode egzemplarze, wyprodukowane w latach 2003-2005. Większość pochodzi z prywatnego importu z zachodniej Europy i USA, zdarzają się też popularne SUV-y i sedany klasy średniej wyższej zakupione jako nowe w polskich salonach. Auta z krajową przeszłością, w przeciwieństwie do importowanych, najczęściej mają dokumentację serwisową i stosunkowo niskie - deklarowane przez sprzedających - przebiegi. Na rynku wtórnym równie często jak wersje benzynowe występują egzemplarze z dieslami. [2008-12-05] »»»
Giełda Samochodowa, wydanie: 1364

Renault Laguna GT - To działa!
Wrażenia z jazdy kombi Grandtour z czterema kołami skrętnymi 4WS Active Drive i turbodoładowanym benzyniakiem 2.0T 204 KM

Aż dziw bierze, jak można zmieniać na plus podwozie Laguny trzeciej generacji. W wersji GT świetne jest przede wszystkim poczucie zespolenia z autem, o niebo lepsze niż w zwykłej Lagunie. Układ kierowniczy precyzyjny i aby szybko zmienić pas ruchu, wcale nie trzeba się nakręcić. Ba, zawieszenie od razu, bez chwili ociągania się podąża za ruchami kierownicy. Jakby to było BMW 3 albo Ford Mondeo. A jednak to jest Laguna! [2008-12-05] »»»
Giełda Samochodowa, wydanie: 1364

Subaru Impreza Diesel boxer u sportowca
Wrażenia z jazdy hatchbackiem z turbodieslem 2.0 w wersji wyposażenia Sport

W malowniczych plenerach hiszpańskiej Majorki odbyła się w końcu listopada europejska premiera Subaru Imprezy trzeciej generacji, z dwulitrowym turbodoładowanym silnikiem przeciwsobnym o mocy 150 KM. [2008-12-05] »»»
Giełda Samochodowa, wydanie: 1364

Dominacja trzech
Porównanie komisowych cen markowych kombi w wybranych miastach

Audi A6, BMW serii 5 i Mercedesy klasy E to najczęściej spotykane w krajowych komisach kombiaki premium. Wybierać można zarówno wśród aktualnych, jak i starszych generacji najpopularniejszych niemieckich kombilimuzyn. Młodsze auta częściej trafiają się jednak na Mazowszu, większy wybór starszych egzemplarzy tych modeli jest na Lubelszczyźnie i w Małopolsce. W Krakowie i Lublinie znaleźć można rzadziej oferowane w innych rejonach kraju młode luksusowe kombi ze Skandynawii: Saaby i Volvo. Pojedyncze egzemplarze tych ostatnich wystawiają też niektóre wrocławskie komisy. [2008-11-28] »»»
Giełda Samochodowa, wydanie: 1362

Honda Accord Tourer - Chce się jechać
Wrażenia z jazdy kombi VIII generacji z turbodieslem 2.2 i-DTEC 150 KM i œrednim wyposażeniem Elegance

Prawie BMW serii 3, tak pomyśleliśmy, gdy nowy Accord zgrabnie połknął serię zakrętów, dając się precyzyjnie ustawiać na żądanym torze jazdy. Accord pewnie trzyma się drogi, nie ma przechyłów nadwozia - to zasługa niższego środka ciężkości, zwiększonego rozstawu kół i przekonstruowanego zawieszenia w porównaniu z poprzednią generacją. [2008-11-28] »»»
Giełda Samochodowa, wydanie: 1362

Polecamy
Wrażenia z jazdy trzydrzwiowym Coupe z benzynowym silnikiem 2.0 TCE 180 KM oraz pięciodrzwiowym hatchbackiem z turbodieslem 1.9 dCi 130 KM

40-60 tys.zł [2008-11-28] »»»
Giełda Samochodowa, wydanie: 1362

Renault Megane III - Zadatki na sukces
Wrażenia z jazdy trzydrzwiowym Coupe z benzynowym silnikiem 2.0 TCE 180 KM oraz pięciodrzwiowym hatchbackiem z turbodieslem 1.9 dCi 130 KM

Wyobraźcie sobie taką sytuację - słoneczny, listopadowy poranek, centrum Madrytu. Szerokimi ulicami sunie mnóstwo samochodów, często wyższej półki, często niemieckich. I oto pojawiają się jeden za drugim auta prezentujące się nadzwyczaj świeżo, atrakcyjnie, ale bez stylistycznego przegięcia. Nowe Renault Megane Coupe testowane przez dziennikarzy. Niskie sylwetki (1.423 mm, dla porównania - trzydrzwiowy Opel Astra III ma 35 mm więcej, trzydrzwiowa Honda Civic 1.460 mm, ale VW Scirocco 1.404 mm) z rozłożystymi "biodrami" z tyłu. W oczy rzucają się efektowne kwadratowe światła pozycyjne w tylnych lampach. Przy Megane Coupe spokojnie stylizowane Audi A3 wygląda wręcz śmiesznie i staroświecko. [2008-11-28] »»»
Giełda Samochodowa, wydanie: 1362

Ford S-Max - Nie ma to jak mocny ropniak
{test} Wrażenia z jazdy minivanem z najsilniejszym turbodieslem 2.2 TDCi 175 KM

2.2 TDCi wypada najlepiej w porównaniu z innymi silnikami, które mieliśmy w testowych S-Maksach, mianowicie z turbodieslem 2.0 TDCi 140 KM i benzyniakiem 2.5 R5 220 KM. Przede wszystkim osiąga największy maksymalny moment obrotowy 400/420 Nm (większa wartość to chwilowe, dopuszczalne przeciążenie, tzw. overboost), w porównaniu do 320/340 Nm w przypadku 2.0 TDCi i 324 Nm benzyniaka 2.5. [2008-11-21] »»»
Giełda Samochodowa, wydanie: 1360
ilość stron: 166strona 1 z 166
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, następna