Testy samochodów
 Powrót
Szukaj w publicystyce:    Zaawansowane 
Pomoc
 
Alfa Romeo  Audi  BMW  Cadillac  Chevrolet  Chrysler  Citroen  Dacia  Daewoo  Daihatsu  Dodge  Fiat  Ford  Honda  Hyundai  Isuzu  Jaguar  Jeep  Kia  Lancia  Land Rover  Lexus  Mazda  Mercedes  Mini  Mitsubishi  Nissan  Opel  Peugeot  Polonez  Pontiac  Porsche  Range Rover  Renault  Rover  Saab  Seat  Skoda  Smart  SsangYong  Subaru  Suzuki  Toyota  Volvo  Volkswagen
Testy samochodów
ilość stron: 4strona 1 z 4
1, 2, 3, 4, następna

Alfa Romeo Spider Sprawna, urocza, lecz łakoma
Wrażenia z jazdy kabrioletem z benzyniakiem 3.2 V6 JTS, napędem na obie osie Q4 i automatem Q-Tronic

Wyjeżdżam z bocznej drogi na główną. Na skrzyżowaniu pełno piasku. Ale to nic, w tej wersji Alfy napędzane są wszystkie koła. Ruszam szybko i pewnie. Napęd 4x4 w tym aucie - super! Jest stały, z centralnym mechanizmem różnicowym Twin Diff, będącym ewolucją Torsena C. To prawdziwy mechanizm, nie żadne tam sprzęgło wielopłytkowe. W idealnych warunkach podział siły przód/tył wynosi 43/57. W czasie jazdy wspomniany dyfer przekazuje moc między osiami, od 72/28 do 22/78. [2008-07-18] »»»
Giełda Samochodowa, wydanie: 1324

Alfa Romeo 159 - Sprawna, ładna i... spragniona
Minitesty - Wrażenia z jazdy sedanem z benzyniakiem 3.2 JTS V6 260 KM i napędem na cztery koła Q4 w bogatej wersji Distinctive

Moja przyjaciółka, parkując pod nowym blokiem, zakopała się w błocie. Prawe przednie koło utknęło głęboko w mazi. Próby wydostania się tylko pogarszały sytuację. Musiałem wyholować jej auto tyłem, startując ze śliskiej nawierzchni. Jak dobrze, że właśnie testowałem Alfę 159 3.2 JTS Q4! Stały napęd na obie osie Q4 plus 260-konny silnik błyskawicznie zrobiły swoje. Jedno pociągnięcie i już wóz przyjaciółki stał na twardym. [2008-03-28] »»»
Giełda Samochodowa, wydanie: 1292

Alfa Romeo
Alfa Romeo 147 maskotka z kopem
Wrażenia z jazdy wersjš z turbodieslem 1.9 Black Line

Zapowiadany jest następca tego modelu, z numerem 149 w nazwie, ale na razie odnowiony model 147 pełni obowiązki maskotki marki. Najmniejsza z Alf miewa spore silniki, jak ten egzemplarz ze 150-konnym turbodieslem 1.9, który dostałem do testu. [2007-08-17] »»»
Giełda Samochodowa, wydanie: 1231

Alfa Romeo 159
Szczupak skrócony
Alfa Romeo 159 2.4 JTDM - wrażenia z jazdy Sportwagonem w wersji Distinctive

Ma opinię najładniejszego kombi na rynku. Z drugiej strony dotyczy jej też obiegowa opinia na temat wszystkich Alf, wytykająca im stosunkowo wysoką awaryjność. Podczas tygodniowego testu przekonałem się, że w obu twierdzeniach są ziarenka prawdy. [2007-08-03] »»»
Giełda Samochodowa, wydanie: 1227

Alfa Romeo
Alfa Romeo 147 Namiastka GT
Wrażenia z jazdy wersją 2.0 TS 16V Black Line 2.0 Selespeed

Najmniejsza w rodzinie Alfa Romeo 147 ze 150-konnym silnikiem daje kierowcy namiastkę wrażeń z jazdy autem wyczynowym. Wszakże ten sam zestaw - motor 2.0 Twin Spark, wzmocniony o 15 koni, i skrzynia selespeed - montowany jest też w usportowionym modelu GT. [2007-05-25] »»»
Giełda Samochodowa, wydanie: 1207

Alfa Romeo
Szybkiego przyjemnie posłuchać
Alfa Romeo 159. Wrażenia z jazdy - wersja 2.2 JTS Distinctive.

Sedan Alfa Romeo 159 pokazał się najpierw w wersjach z modnymi obecnie turbodieslami. Kto poczekał na benzynówkę 2.2 ze zmiennymi fazami rozrządu i bezpośrednim wtryskiem (185 KM), z pewnością nie żałuje, gdyż ten napęd łączy niektóre zalety ropniaka i silnika iskrowego. [2006-12-22] »»»
Giełda Samochodowa, wydanie: 1165

Alfa Romeo Brera
Alfa Romeo Brera - Smok przecudnej urody
Wrażenia z jazdy autem w wersji 3.2 JTS Q4 Sky View

Nigdy wcześniej nie jeździłem samochodem, który tak przyciągałby uwagę ludzi. Podziwiali go zarówno piesi, jak i zmotoryzowani. Podziw kierowców był tym większy, gdy ruszając spod świateł, zostawiałem ich wszystkich daleko w tyle. [2006-09-01] »»»
Giełda Samochodowa, wydanie: 1133

Alfa Romeo 159
Alfa Romeo 159 - Wyfrunąć z kokonu
Wrażenia z jazdy sedanem 1.9 JTDM Distinctive

Sedan Alfa Romeo 159 jest sporo większy od swojego poprzednika, modelu 156; dłuższy o 230 mm, przy rozstawie osi zwiększonym o 105. Mimo to siedzi się w nim ciasno jak w kokonie. Na szczęście dynamiczny napęd pozwala poczuć skrzydła. [2006-04-21] »»»
Giełda Samochodowa, wydanie: 1095

Alfa Romeo Crosswagon
Brudna jazda ze znakiem Q
Test: wrażenia z jazdy Alfą Romeo Crosswagon Q4 1.9 JTD 16V Distinctive

Jeszcze nie jeździłem Alfą, która by tak szybko się brudziła. Bo żadna tak nie kusiła, żeby wjechać w błoto. Crosswagon to pierwsza uterenowiona Alfa w historii włoskiej firmy. To jedyne auto w klasie średniej, które oprócz napędu na obie osie, ma zwiększony prześwit i "uterenowiony" wygląd zewnętrzny. Chyba że za konkurenta uznać Subaru Forester, kombi powstałe na kompaktowej płycie podłogowej Imprezy. [2005-09-02] »»»
Giełda Samochodowa, wydanie: 1031

Czy musi być niemiecki?
Wrażenia z jazdy Alfą Romeo 166 2.4 JTD 20V Progression A/T

Model 166 to największa Alfa Romeo, rzadko spotykana na naszych drogach. W segmencie E, czyli klasie średniej wyższej, Alfa przegrywa rywalizację z niemiecką trójcą: Audi, BMW i Mercedesem-Benzem. Tak samo z przyzwyczajeniami nabywców przegrywają marki z innych państw niż Niemcy. [2005-05-20] »»»
Giełda Samochodowa, wydanie: 1001
ilość stron: 4strona 1 z 4
1, 2, 3, 4, następna