Testy samochodów
 Powrót
Szukaj w publicystyce:    Zaawansowane 
Pomoc
 
Alfa Romeo  Audi  BMW  Cadillac  Chevrolet  Chrysler  Citroen  Dacia  Daewoo  Daihatsu  Dodge  Fiat  Ford  Honda  Hyundai  Isuzu  Jaguar  Jeep  Kia  Lancia  Land Rover  Lexus  Mazda  Mercedes  Mini  Mitsubishi  Nissan  Opel  Peugeot  Polonez  Pontiac  Porsche  Range Rover  Renault  Rover  Saab  Seat  Skoda  Smart  SsangYong  Subaru  Suzuki  Toyota  Volvo  Volkswagen
Testy samochodów
ilość stron: 11strona 1 z 11
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, następna

Ford S-Max - Nie ma to jak mocny ropniak
{test} Wrażenia z jazdy minivanem z najsilniejszym turbodieslem 2.2 TDCi 175 KM

2.2 TDCi wypada najlepiej w porównaniu z innymi silnikami, które mieliśmy w testowych S-Maksach, mianowicie z turbodieslem 2.0 TDCi 140 KM i benzyniakiem 2.5 R5 220 KM. Przede wszystkim osiąga największy maksymalny moment obrotowy 400/420 Nm (większa wartość to chwilowe, dopuszczalne przeciążenie, tzw. overboost), w porównaniu do 320/340 Nm w przypadku 2.0 TDCi i 324 Nm benzyniaka 2.5. [2008-11-21] »»»
Giełda Samochodowa, wydanie: 1360

Ford Kuga Zwinny cichobieg
Wrażenia z jazdy kompaktowym SUV-em z turbodieslem 2.0 TDCi (136 KM) i bogatszym wyposażeniem Titanium

Kuga, najnowszy model europejskiego Forda, nie pozostaje daleko z tyłu pod względem prowadzenia za BMW X3, a jest lepsza od innej nowości w segmencie, Renault Koleosa. [2008-09-19] »»»
Giełda Samochodowa, wydanie: 1342

Ford Focus Z agresjš mu do twarzy
Minitest - Wrażenia z jazdy kompaktem po liftingu, w wersji 2.0 TDCi GoldX

Focus II po liftingu ma charakterek. Z wyglądu jest bardziej dynamiczny, agresywny. Przód wpisuje się w konwencję stylistyczną Forda, kinetic design, znaną już z Mondeo: trapezowe kraty wlotu powietrza, reflektory zachodzące na boki, wydatne błotniki. [2008-06-27] »»»
Giełda Samochodowa, wydanie: 1318

Ford C-Max Flexifuel Biomrzonki
Wrażenia z jazdy minivanem w wersji 1.8 Flexifuel Platinium X

Zajeżdżam na stację benzynową i pytam o bioetanol. Patrzą na mnie podejrzliwie. - Panie, takiego paliwa nie ma w całej Polsce! Dzwonię do centrali Orlenu. Nie mają! To po co Ford od ubiegłego roku oferuje u nas C-Maksa Flexifuel 1.8, z utwardzonymi gniazdami zaworów, do którego można tankować mieszankę E85, zawierającą 85 proc. bioetanolu dla zmniejszenia emisji dwutlenku węgla. Pewnie z przyczyn propagandowych, wyprzedzając zmiany w dystrybucji paliw, albo z myślą o jeżdżących często np. do Szwecji czy Niemiec, gdzie biopaliwo jest dostępne. Na szczęście można też wlewać do baku zwykłą benzynę i tak też robię. Zatem oceny bionapędu nie będzie. Zresztą wg instrukcji osiągi auta na bio- i zwykłym paliwie są takie same. [2008-06-06] »»»
Giełda Samochodowa, wydanie: 1312

Ford Ranger Twardziel z miękkimi fotelami
Wrażenia z jazdy pikapem z turbodieslem 2.5 TDCi 143 KM, z podwójną kabiną i najbogatszym wyposażeniem Limited

Nakombinowali z tym włączaniem przedniego napędu! Jedziemy z wyjściową pozycją, czyli z napędzaną tylną osią. Żeby dołożyć przód, musimy się zatrzymać. Przestawiamy mniejszą wajchę (większa jest do biegów) na środkowym tunelu z 2H do tyłu, na 4H. Na obrotomierzu zapala się lampka napędu na cztery koła, a pod nią napis "RFW Lock" świadczący o pracy mechanizmu włączania (i odłączania) przodu. Chodzi o zdalne zablokowanie sprzęgiełek w przednich piastach łączących je z półosiami. [2008-05-02] »»»
Giełda Samochodowa, wydanie: 1302

Jego szerokoœć FORD Mondeo
Wrażenia z jazdy liftbackiem z turbodieslem 2.0 TDCi 140 KM, szeœciobiegowš ręcznš skrzyniši wyposażeniem Titanium

Pierwsze wrażenie z testu: nowe Mondeo jest wielkie. Fakt, w każdej klasie samochody dziś rosną, ale żeby aż tak. Średniak Forda ma 1.886 mm szerokości - to więcej niż konkurenci, a nawet olbrzymi Mercedes klasy S (1.871 mm). Rozstaw osi to całe 2.850 mm, czyli też prawie jak w autach segmentu F. Tę wielkość czuje się podczas jazdy i załadunku bagaży: 540 l to w klasie średniej rewelacyjny wynik. Nowa Laguna z 450-litrowym kufrem czy Opel Vectra liftback z 500-litrowym wypadają przy Mondeo blado. Niestety, klapę Forda zaprojektowano tak niefortunnie, że po jej podniesieniu woda ścieka wprost do kufra. [2008-04-04] »»»
Giełda Samochodowa, wydanie: 1294

Chyży dostawca
Wrażenia z jazdy Fordem Transitem Connectem 1.8 TDCi 110 KM

Connect pozytywnie zaskoczył mnie jako auto zrywne, dobrze prowadzące się, łagodnie znoszące nierówności. Tylko pasażerka musiała trzymać moją teczkę na kolanach... [2008-01-25] »»»
Auto Market Truck, wydanie: 680

Ford S-Maks - Dużym też pośmigasz
Wrażenia z jazdy vanem z benzynowym silnikiem 2.5 220 KM i wyposażeniem Platinium X

Pięciocylindrowy, benzynowy silnik 2.5 z turbodoładowaniem Ford wziął od należącego do niego Volvo. Jaka jest główna zaleta tego najsilniejszego motoru w S-Maksie? Tu was zaskoczymy, bo naszym zdaniem wcale nie osiągi: 7,9 s do setki i maksymalna 230 km/h. Najważniejsza na długich trasach jest cicha praca jednostki napędowej. Przy 100 km/h można się zastanawiać: czy jedzie z nami silnik? Przy wyższych prędkościach podobnie, bardziej hałasuje powietrze opływające karoserię. Oprócz tego dwuipółlitrowa jednostka kokietuje równym ciągiem od początku, a wyraźnie ożywia się już po przekroczeniu 2.000 obr./min. I taka podniecająca jazda trwa do 5.000 obrotów. [2007-08-24] »»»
Giełda Samochodowa, wydanie: 1233

Ford Fiesta
Zawieszenie to nie wszystko
Ford Fiesta 1.4 TDCi - wrażenia z jazdy pięciodrzwiowym turbodieslem z wyposażeniem Gold X

Mam taki zwyczaj (zapewne niektórzy Czytelnicy również), że jak usiądę za kierownicą, sprawdzam, czy materiały są miękkie, szczególnie na desce rozdzielczej. W klasie miejskiej standardem pozostaje plastik twardy niczym kamień. Fiesta po liftingu wyłamuje się z tej świeckiej tradycji. Góra kokpitu przyjemnie ugina się pod palcami. I to jeszcze jak ugina. Lepiej niż w Fordzie Focusie, należącym przecież do wyższego segmentu kompaktów. No i nareszcie jest podpórka pod lewą stopę kierowcy. [2007-08-03] »»»
Giełda Samochodowa, wydanie: 1227

Ford
Karmelowa przesada
Transit Connect 1.8 TDCI - wrażenia z jazdy autem w wersji Tourneo

Przesłodzili - pomyślałem na widok testowanego Connecta Tourneo. I ochrzciłem go mianem karmelowego samochodu. A to za sprawą niepasującego, moim zdaniem, do charakteru tego auta koloru karoserii i wnętrza. Taka żywa kolorystyka to jedna ze zmian wprowadzonych podczas tegorocznego liftingu. Na szczęście inne nowości, takie jak 110-konna odmiana turbodiesla, są bardziej udane. [2007-07-27] »»»
Giełda Samochodowa, wydanie: 1225
ilość stron: 11strona 1 z 11
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, następna