Testy samochodów
 Powrót
Szukaj w publicystyce:    Zaawansowane 
Pomoc
 
Alfa Romeo  Audi  BMW  Cadillac  Chevrolet  Chrysler  Citroen  Dacia  Daewoo  Daihatsu  Dodge  Fiat  Ford  Honda  Hyundai  Isuzu  Jaguar  Jeep  Kia  Lancia  Land Rover  Lexus  Mazda  Mercedes  Mini  Mitsubishi  Nissan  Opel  Peugeot  Polonez  Pontiac  Porsche  Range Rover  Renault  Rover  Saab  Seat  Skoda  Smart  SsangYong  Subaru  Suzuki  Toyota  Volvo  Volkswagen
Testy samochodów
ilość stron: 6strona 1 z 6
1, 2, 3, 4, 5, 6, następna

Honda Accord Tourer - Chce się jechać
Wrażenia z jazdy kombi VIII generacji z turbodieslem 2.2 i-DTEC 150 KM i œrednim wyposażeniem Elegance

Prawie BMW serii 3, tak pomyśleliśmy, gdy nowy Accord zgrabnie połknął serię zakrętów, dając się precyzyjnie ustawiać na żądanym torze jazdy. Accord pewnie trzyma się drogi, nie ma przechyłów nadwozia - to zasługa niższego środka ciężkości, zwiększonego rozstawu kół i przekonstruowanego zawieszenia w porównaniu z poprzednią generacją. [2008-11-28] »»»
Giełda Samochodowa, wydanie: 1362

Honda Accord - Skok wzwyż
Test - Wrażenia z jazdy sedanem z benzyniakiem 2.0 (156 KM) i średnim wyposażeniem Elegance

Rozsiadasz się w wygodnym fotelu z trzymaniem bocznym również na wysokości barków, prawie jak w kubełkach. Jakość na wysokim poziomie, dużo miękkich plastików, choć szkoda, że zabrakło ich na bokach środkowej konsoli. Kierownica dobrze leży w dłoniach, możesz zapalać. [2008-08-29] »»»
Giełda Samochodowa, wydanie: 1336

Honda S2000 Po prostu podniecająca
Wrażenia z jazdy dwuosobowym kabrioletem z benzyniakiem 2.0 240 KM

Chcesz mieć radosny nastrój, gdy tylko ujrzysz swoje auto? Spraw sobie taki wózek, jak Honda S2000. Szybki, dwumiejscowy kabriolet, z klasycznym układem napędowym (silnik z przodu, napęd na tył) i klasycznym dachem tekstylnym. W S2000 składa się on elektrycznie w 6 s - szybko. I jeżeli twoja kobieta okaże się na tyle zakręcona na punkcie samochodów jak moja, będzie zadowolona. Jeszcze jak! [2008-03-07] »»»
Giełda Samochodowa, wydanie: 1286

Honda Civic Type R - Zwierzę wysokoobrotowe
Wrażenia z jazdy trzydrzwiowym hatchbackiem z benzynowym silnikiem 2.0

Moc go rozpiera, bez dwóch zdań. Nawet gdy chce się dynamicznie rozpędzać, trzeba szybko zmieniać biegi (skrzynia posłusznie wykonuje takie polecenia) i nie przesadzać z gazem, bo łatwo zerwać przyczepność przednich, napędzanych kół. I to mimo seryjnego systemu VSA, odpowiednika ESP. [2008-02-01] »»»
Giełda Samochodowa, wydanie: 1276

Honda
Honda Civic Type S - Strzeż się dziur
Wrażenia z jazdy trzydrzwiowym hatchbackiem w wersji 1.8 Plus

Type S to trzydrzwiowa odmiana Civica, nieco usportowiona. Usportowienie odczułem już na pierwszych dziurach i torowiskach - to auto dla masochistów! [2007-11-23] »»»
Giełda Samochodowa, wydanie: 1259

Honda
Honda FR-V 1.8 Diabeł tkwi w szczegółach
Wrażenia z jazdy wersją Executive

Benzyniak o mocy 140 koni i pojemności 1,8 litra zastąpił w Hondzie FR-V dwulitrowego, który był o 10 koni mocniejszy. Choć nowa jednostka ma nieco mniej pary, dzielnie walczy na trasie, a przy tym pali mniej niż dwulitrowiec. I gdyby nie parę drobnych niedoróbek, byłby to rewelacyjny minivan. [2007-08-10] »»»
Giełda Samochodowa, wydanie: 1229

Honda
Honda CR-V - Polecamy na szosę
Wrażenia z jazdy SUV-em III generacji, w wersji 2.2 i-CTDi Elegance

Najnowsza Honda CR-V III generacji, zaliczana do SUV-ów, jest dobrym przykładem odterenowiania aut terenowych, choć dwie poprzednie generacje również nie aspirowały do miana zdobywców bezdroży. Nowy CR-V otrzymał wygładzone nadwozie, bez śladu offroadowej zadziorności. Taki elegancik, na wyjazd do teatru i na wypad szutrową drogą nad jezioro. [2007-07-06] »»»
Giełda Samochodowa, wydanie: 1219

Honda Civic 2.2 i-CTDi - Szanse na sukces utopione w cenie
Wrażenia z jazdy hatchbackiem w wersji Comfort

Civic z dieslem oferowany jest w dwóch wersjach wyposażenia - Comfort i Executive. My testowaliśmy auto w uboższej odmianie, m.in. bez felg aluminiowych, szklanego dachu, tempomatu, ksenonów i dwustrefowej klimatyzacji. Właśnie po tym, czego nie ma, najłatwiej rozpoznać Civica Comfort. [2007-06-22] »»»
Giełda Samochodowa, wydanie: 1215

Honda
Honda CR-V już nie udaje terenówki
Wrażenia z jazdy SUV-em w wersji 2.0 Elegance Sun&Light

Honda CR-V III generacji w marcu trafiła do salonów. Ten SUV już nie udaje terenówki, jak poprzedni model, choćby za sprawą koła zapasowego, które było wystawione, a w nowym modelu jest pod podłogą bagażnika. Auto służy do jazdy szosowej, choć ma też sobie radzić w lekkim terenie. Producent nie chce teraz porównywać CR-V np. z Toyotą RAV4, raczej z BMW X3. [2007-04-06] »»»
Giełda Samochodowa, wydanie: 1193

Honda
Honda Legend - Warta grzechu
Wrażenia z jazdy sedanem z silnikiem 3.5 V6

Szybko wchodzimy w 90-stopniowy zakręt wąskiej asfaltówki, z premedytacją, bo droga bez drzew, nie ma innych pojazdów. Na zakręcie hamowanie i ostry skręt kierownicą. Samochód gwałtownie zaciska łuk, przez moment wydaje się, jakby zarzucał. Nie wyniosło nas na zewnątrz zakrętu, utrzymaliśmy się na swojej połowie jezdni. Na co dzień nikt tak nie jeździ, ale taka próba pokazuje możliwości unikatowego systemu SH-AWD, w który wyposażany jest napęd nowej Hondy Legend. [2007-03-16] »»»
Giełda Samochodowa, wydanie: 1187
ilość stron: 6strona 1 z 6
1, 2, 3, 4, 5, 6, następna