Testy samochodów
 Powrót
Szukaj w publicystyce:    Zaawansowane 
Pomoc
 
Alfa Romeo  Audi  BMW  Cadillac  Chevrolet  Chrysler  Citroen  Dacia  Daewoo  Daihatsu  Dodge  Fiat  Ford  Honda  Hyundai  Isuzu  Jaguar  Jeep  Kia  Lancia  Land Rover  Lexus  Mazda  Mercedes  Mini  Mitsubishi  Nissan  Opel  Peugeot  Polonez  Pontiac  Porsche  Range Rover  Renault  Rover  Saab  Seat  Skoda  Smart  SsangYong  Subaru  Suzuki  Toyota  Volvo  Volkswagen
Testy samochodów
ilość stron: 3strona 1 z 3
1, 2, 3, następna

Hyundai i30 Przyzwoity do bólu
Wrażenia z jazdy kompaktowym hatchbackiem 1.6 122 KM w wersji Comfort

Wkrótce będzie z nowej fabryki Hyundaia w Czechach, tymczasem próbuję i30 w koreańskim wykonaniu. Na rynku od końca ub. roku. Od razu nie podoba mi się fioletowe, jak w lampach bakteriobójczych, podświetlenie zegarów i wyświetlacza na centralnej konsoli oraz to, że regulacja kolumny kierownicy jest tylko pionowa. [2008-09-19] »»»
Giełda Samochodowa, wydanie: 1342

Hyundai
Szybki dostawca
Hyundai Getz 1.4 Van

Hyundai Getz Van pojawił się w sprzedaży w lutym tego roku, ale przymiarki do wypuszczenia auta z kratką trwały ponad rok. Wnioskuję to z tego, że egzemplarz, który dostałem do testu, pochodził z rocznika 2005. [2007-08-24] »»»
Auto Market Truck, wydanie: 658

Hyundai
Hyundai Sonata Na dalekie trasy
Wrażenia z jazdy sedanem 2.0 CRDi w wersji Premium

Długa podróż z Olsztyna do Niemiec i z powrotem, ponad 1.000 kilometrów w kilkanaście godzin. Po wyjściu z auta nic mi i pasażerom nie doskwierało, a to znaczy, że pozycja za kierownicą i fotele są odpowiednie. [2007-05-25] »»»
Giełda Samochodowa, wydanie: 1207

Hyundai
Lepszy, niż sšdzisz
Hyundai Tucson - Wrażenia z jazdy autem w wersji 2.0 CRDi Premium ESP

Hyundai jest jeszcze postrzegany stereotypowo, jako kiepski "koreaniec". A tymczasem jego aktualnie sprzedawane modele, takie jak Tucson, są lepsze od oferowanych jeszcze kilka lat temu. Pierwsze doznanie związane z Tucsonem jest podobnie pozytywne jak w przypadku osobowego Hyundaia Accenta ("GS" 1135 z 8.09 ub.r.). Wnętrze w beżowym kolorze (może być także w szarym), do tego ze skórzaną tapicerką, seryjną w najbogatszych wersjach Premium i Premium ESP, musi się podobać. Plastiki kokpitu wprawdzie twarde, jak w wielu innych terenówkach, ale dobrze spasowane. [2007-03-02] »»»
Giełda Samochodowa, wydanie: 1183

Hyundai Accent
Hyundai Accent - Prawdziwe piękno tkwi w środku
Wrażenia z jazdy sedanem z benzynowym silnikiem 1.4 i wyposażeniem Comfort

Otworzyłem drzwi i stanąłem lekko zdumiony. To na pewno nieduży Hyundai? Jasna tapicerka nie jest czymś wyjątkowym nawet w segmencie B, do którego należy Accent, ale wykładzina podłogowa, ba! nawet pasy bezpieczeństwa w tym samy beżowym kolorze to już ewenement. Góra kokpitu, tak samo kierownica, nie jest smutno-czarna, lecz jasnografitowa. Wszystko jak w jakimś BMW czy Mercedesie ze znacznie wyższej półki, naprawdę. Aż się chce wsiąść. [2006-09-08] »»»
Giełda Samochodowa, wydanie: 1135

Hyundai Getz
Hyundai Getz 1.1 - Stworzony do miasta
Wrażenia z jazdy autem w pięciodrzwiowej wersji, z najsłabszym napędem

Rozpędziłem porządnie miejskiego Getza na autostradzie. Benzynowy motorek o pojemności 1.086 ccm szybko odpowiedział na głębokie wciśnięcie gazu. Dzielnie zwiększał obroty na piątce i nie był nadmiernie głośny. [2006-09-01] »»»
Giełda Samochodowa, wydanie: 1133

Hyundai
Hyundai Santa Fe - Taka większa limuzyna
Wrażenia z jazdy autem w siedmioosobowej wersji Premium 2.2 CRDi

Wypad na plażę byłby nieudany - szybko przepędziła nas burza - gdyby nie to, że wybraliśmy się w czwórkę za miasto SUV-em Hyundai Santa Fe. Moi przyjaciele wpadli w zachwyt. Obie panie od razu uznały, że auto jest bardzo ładne i że żadne inne opinie się nie liczą, w tym moja, że Kia Sorento jest ładniejsza. Oprócz estetyki przyjaciele komplementowali cichutką pracę silnika, zawieszenie dobrze wybierające nierówności nawet szutrowych dróżek, obszerną kabinę, dokładne spasowanie elementów wnętrza. Z pewną nieśmiałością zwracałem uwagę, że to "tylko" Hyundai, ale zostałem skontrowany: - Prestiż nie ma znaczenia, liczy się samochód. A ten jest fajny! [2006-08-11] »»»
Giełda Samochodowa, wydanie: 1127

Hyundai Getz
Hyundai Getz - Fajny dieselek
Wrażenia z jazdy autem w pięciodrzwiowej odmianie 1.5 CRDi

Ile może kosztować samochodzik segmentu B z nowoczesnym turbodieslem common rail? Hyundai za pięciodrzwiowego Getza 1.5 CRDi o mocy 88 koni (model walczy na polskim rynku od wiosny 2003 r., liftingowany jesienią 2005) w lepszej wersji wyposażenia Style życzy sobie 49.900 zł (jest jeszcze Comfort za 46.900 zł). Obie wersje nie mają klimy. [2006-08-04] »»»
Giełda Samochodowa, wydanie: 1125

Hyundai Getz
Hyundai Getz Dla detektywa
Wrażenia z jazdy autem w trzydrzwiowej wersji 1.4 po liftingu

Pojechałem do klubu. Już przed wejściem blondynka z dużymi, błękitnymi oczami zapiszczała: "Ojej, ale masz fajny wóz! Czy to jest Getz po liftingu? Cool! Ja marzę o przejażdżce takim autem, z tobą oczywiście". Nieźle się zaczęło. [2006-07-07] »»»
Giełda Samochodowa, wydanie: 1117

Hyundai Santa Fe
Hyundai Santa Fe - Cisza jak ta
Wrażenia z jazdy SUV-em w pięcioosobowej wersji 2.2 CRDi Executive

Ulica nagle zwęża się z dwóch pasów do jednego. Jestem na lewym, muszę wyprzedzić osobowe auto i wcisnąć się w lukę po prawej. Mam dwójkę, wciskam głębiej gaz, Santa Fe natychmiast rwie do przodu. Udało się. Wskazówka obrotomierza ochoczo przekracza cyfrę 4. A wcale nie było słychać, że ropniak pracuje na tak wysokich obrotach. Niesamowite! Podobne auta z dieslami, np. Toyota RAV4, Nissan X-Trail czy SsangYong Kyron, są w środku głośniejsze. Druga generacja SUV-a Santa Fe debiutowała w polskich salonach 10 maja. Silnik jest jeden - turbodiesel 2.2 CRDi o mocy 150 koni, kabina może pomieścić pięć (w naszym testowym aucie) lub siedem osób, Executive to najwyższy z trzech poziomów wyposażenia. [2006-06-09] »»»
Giełda Samochodowa, wydanie: 1109
ilość stron: 3strona 1 z 3
1, 2, 3, następna