Testy samochodów
 Powrót
Szukaj w publicystyce:    Zaawansowane 
Pomoc
 
Alfa Romeo  Audi  BMW  Cadillac  Chevrolet  Chrysler  Citroen  Dacia  Daewoo  Daihatsu  Dodge  Fiat  Ford  Honda  Hyundai  Isuzu  Jaguar  Jeep  Kia  Lancia  Land Rover  Lexus  Mazda  Mercedes  Mini  Mitsubishi  Nissan  Opel  Peugeot  Polonez  Pontiac  Porsche  Range Rover  Renault  Rover  Saab  Seat  Skoda  Smart  SsangYong  Subaru  Suzuki  Toyota  Volvo  Volkswagen
Testy samochodów
ilość stron: 7strona 1 z 7
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, następna

Mitsubishi Outlander Francuskie serce
Wrażenia z jazdy SUV-em z turbodieslem 2.2 (156 KM) i najbogatszym wyposażeniem Instyle

Byłem ciekawy, czy francuski - od Peugeota i Citroena - turbodiesel common rail 2.2 DI-D 156 KM okaże się lepszy w Outlanderze niż niemiecki - od VW - z pompowtryskiwaczami 2.0 DI-D 140 KM. Przede wszystkim pod względem kultury pracy. [2008-09-19] »»»
Giełda Samochodowa, wydanie: 1342

Mitsubishi Lancer Nietrafiona skrzynia
Wrażenia z jazdy sedanem z benzyniakiem 1.8 143 KM, bezstopniowym automatem Invecs-III CVT i wyposażeniem Intense

Chciałeś wyprzedzać w tym miejscu, na podwójnej ciągłej? - atak żony był mocny, lecz chybiony. Moją połowicę zmylił dźwięk silnika. Prowadząc Lancera 1.8 CVT, dodałem gazu, aby nieco zbliżyć się do poprzednika. Bezstopniowa, pasowa przekładnia Invecs-III CVT zareagowała w charakterystyczny dla siebie sposób: silnik wskoczył na wyższe, jednostajne obroty, a dopiero potem prędkość zaczęła rosnąć. Stąd huk motoru błędnie odebrany przez żonę jako chęć nagłego zrywu. Trzeba przyzwyczaić się do takiego sposobu współpracy silnika i skrzyni, zupełnie innego niż przy manualu czy klasycznym automacie. Samo utrzymywanie stałych obrotów motoru podczas przyspieszania wymaga delikatnej prawej stopy. [2008-09-05] »»»
Giełda Samochodowa, wydanie: 1338

Mitsubishi Outlander II - Taki tuning to lubię
Minitesty - Wrażenia z jazdy SUV-em w wersji Instyle Ralliart z turbodieslem 2.0 DI-D o mocy zwiększonej do 167 koni

Outlander II jest dostępny w Polsce tylko z jednym silnikiem, turbodieslem z pompowtryskiwaczami 2.0 DI-D 140 KM od Volkswagena. Moc niezła, ale komu nie wystarcza, może zamówić fabryczny tuning dokładający 27 koników i 55 niutonometrów (Ralliart). Tuning polega na tym, że diler montuje dodatkowy komputer gwarantujący 167 KM i 365 Nm. Stary sterownik silnika zostaje w aucie, nieaktywny. W każdej chwili ten dodatkowy komputer, nazywany potocznie chipem, można wyjąć. [2008-03-28] »»»
Giełda Samochodowa, wydanie: 1292

Mitsubishi Lancer IX - Kierownictwo do wymiany!
Wrażenia z jazdy sedanem z turbodieslem 2.0 DI-D i najbogatszym wyposażeniem Instyle

Pierwsze kilometry spędzam w warszawskim korku. Obok mnie przesuwa się Volvo S60, wóz o wciąż atrakcyjnej sylwetce. Jadący nim młodzi mężczyźni pilnie przyglądają się memu autu, aż jeden z nich przerywa rozmowę przez komórkę, opuszcza szybę i prosi gestem, abym uczynił to samo. Pyta, czy to ten nowy Lancer, jaki silnik, ile kosztuje. Podnosi kciuk w górę i życzy "szerokości". No, no, kto by się spodziewał takiego zainteresowania. Inni kierowcy w tym długachnym korku także uważnie lustrowali nowy model Miśka. Po minach widziałem, że sylwetka Lancera przypadła im do gustu. [2008-02-01] »»»
Giełda Samochodowa, wydanie: 1276

Mocny pikap z automatem
Wrażenia z jazdy Mitsubishi L200 2.5 DI-D 167 KM Dakar

Mitsubishi, wielokrotny triumfator słynnego pustynnego rajdu Dakar, tym mianem określa wersje samochodów terenowych po fabrycznym tuningu. Takim pikapem jeździliśmy. [2008-01-18] »»»
Auto Market Truck, wydanie: 679

Mitsubishi L200 o jeden bieg za mało
Minitest pikapa z dieslem 2.5 DI-D 167 KM i automatem, w wersji Dakar

Testowałem już L200 ze wzmocnionym, 167-konnym ropniakiem (importer zaokrągla moc 123 kW do 170 koni) i pięciostopniowym manualem, teraz byłem ciekaw, jak w połączeniu z takim silnikiem zachowa się opcjonalny, czterobiegowy automat. Właśnie, cztery biegi. To o jeden za mało. Brak piątego przełożenia czułem i ja, i moja przyjaciółka, która kocha prowadzić. Byłoby nieco ciszej w kabinie i zapewne oszczędniej. Nasze przeciętne spalanie oscylowało wokół 11 l/100 km, podczas gdy 167-konny pikap z manualem konsumował 10,1 l. W obu przypadkach przy szybkiej jeździe, ale w dobrych warunkach szosowych; sucho, 10 st. C. Automat pracował sprawnie, choć delikatne szarpnięcia przy zmianie biegów dawało się wyczuć. [2008-01-11] »»»
Giełda Samochodowa, wydanie: 1270

Mitsubishi
Mitsubishi Pajero IV lubi teren
Wrażenia z jazdy siedmioosobową wersją 3.2 DI-D Instyle A/T

Największe i pozytywne wrażenie nowe Pajero robi, gdy zajmie się miejsce za kierownicą. No, teraz to jest wnętrze. Kokpit ma podobny kształt jak w starym modelu, jednak wykonanie i materiały to inna, lepsza liga. Wykładzina na górze kokpitu, także na podszybiu na drzwiach, przyjemnie ugina się pod palcami. To lubię! Koło kierownicy ładniejsze i lepiej przylega do dłoni. Lepiej wygląda panel sterowania automatyczną klimą (szkoda, że tylko jednostrefową), z czytelnym wyświetlaczem o niebieskim tle. Można ustawić temperaturę w kabinie precyzyjnie, co pół stopnia od 15 do 19. W Pajero III klima była bez "telewizorka", sterowało się nią trudniej. Przeciwsłoneczne daszki mają przedłużki, które przydają się w słoneczne dni. Podłokietnik między fotelami przesuwa się bezstopniowo. Może to drobiazgi, ale przecież uprzyjemniają jazdę. Żal jednak, że lampka informująca o biegu w automacie jest za mała i znalazła się w dole obrotomierza, zamiast przed oczami kierowcy, na środku zestawu wskaźników. [2007-08-10] »»»
Giełda Samochodowa, wydanie: 1229

Mitsubishi
Alternatywa dla dostawczaka
Wrażenia z jazdy Mitsubishi Fuso Canterem 3C15 furgon

Testowany Canter przydaje się w miejskim transporcie dystrybucyjnym jako alternatywa dla mniejszych dostawczaków, gdy trzeba przewieźć ładunek o sporych wymiarach. Auto jest jak na swoje rozmiary zwrotne, ale dużo pali. [2007-06-15] »»»
Auto Market Truck, wydanie: 648

Mitsubishi
Mitsubishi Outlander taki van 4WD
Wrażenia z jazdy siedmioosobową wersją 2.0 DI-D Intense Plus

Szybka gonitwa po szosie to prawdziwy żywioł tego pięciodrzwiowego SUV-a. Przycięcie zakrętu, sprawna zmiana pasa ruchu, wyprzedzanie dają dużo frajdy. Do tego dobra amortyzacja i skuteczne, łatwe do wyczucia hamulce. W Outlanderze II amortyzatory i sprężyny w zawieszeniu (przód kolumny, tył oś wielowahaczowa) mają "europejską specyfikację", czyli dostosowaną do dynamicznego stylu jazdy. Auta sprzedawane w USA są miększe. [2007-06-08] »»»
Giełda Samochodowa, wydanie: 1211

Mitsubishi
Kanciak zjeżdżający
Mitsubishi Lancer

Kanciasta, prosta stylizacja tyłu nie pozostawia wątpliwości, że to kombi. Jednak karoseria skrywa niewielką przestrzeń bagażową, od 344 do 1.079 l. Konkurencyjne kompaktowe kombiaki prezentują się pod tym względem zdecydowanie lepiej: Ford Focus 482-1.525 l, Opel Astra 500-1.590 l, Renault Megane 520-1.600 l. Natomiast wyciągnięty przód, który Lancer zyskał podczas liftingu w 2005 roku, poprawił proporcje sylwetki i uczynił auto ładniejszym. [2007-05-18] »»»
Giełda Samochodowa, wydanie: 1205
ilość stron: 7strona 1 z 7
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, następna