Testy samochodów
 Powrót
Szukaj w publicystyce:    Zaawansowane 
Pomoc
 
Alfa Romeo  Audi  BMW  Cadillac  Chevrolet  Chrysler  Citroen  Dacia  Daewoo  Daihatsu  Dodge  Fiat  Ford  Honda  Hyundai  Isuzu  Jaguar  Jeep  Kia  Lancia  Land Rover  Lexus  Mazda  Mercedes  Mini  Mitsubishi  Nissan  Opel  Peugeot  Polonez  Pontiac  Porsche  Range Rover  Renault  Rover  Saab  Seat  Skoda  Smart  SsangYong  Subaru  Suzuki  Toyota  Volvo  Volkswagen
Testy samochodów
ilość stron: 9strona 1 z 9
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, następna

Noœnik trudów Nissan NP300 Pickup King Cab
Wrażenia z jazdy terenówkš 4x4 z turbodieslem 2.5 (133 KM) w wersji Base

Niełatwo pokonać długą trasę szosową, na twardych, piórowych resorach - taki tył testowanego pikapa. Za to łatwo znieść trudy jazdy po bezdrożach, najlepiej pod obciążeniem paki. Ale takie auto to dopiero surowiec do tworzenia rasowej terenówki przez ambitnego offroadera. [2008-11-14] »»»
Giełda Samochodowa, wydanie: 1358

Nissan Tiida Lepszy niż wygląda
Wrażenia z jazdy sedanem z benzyniakiem 1.8 126 KM i średnim wyposażeniem Acenta

Gdy jeździłem Tiidą, kołatały mi po głowie dwa przeciwstawne powiedzenia. "Jak cię widzą, tak cię piszą" oraz "nie szata zdobi człowieka". Może nie tylko szata zdobi samochód, ale ładne linie znacznie ułatwiają karierę rynkową, przynajmniej w naszym kraju. Kompaktowy Nissan wytwarzany w dalekim Meksyku ma więc pod górkę, musi przekonać do siebie innymi, ukrytymi zaletami. A ma ich całkiem sporo. [2008-05-23] »»»
Giełda Samochodowa, wydanie: 1308

Nissan Qashqai - Pogromca krawężników
Wrażenia z jazdy kompaktowym SUV-em w wersji 2.0 Tekna Pack 4x4

Pokrętłem włączam tryb 2WD, czyli napęd na przód. Szosą Qashqai jedzie żwawo i pewnie. Cóż, do setki przyspiesza w 10,6 s, nie ustępując mocniejszym SUV-om: Toyocie RAV4 2.0 152 KM (10,6 s) i Kii Sportage 2.0 142 KM (11,3 s). 140-konny benzyniak chętnie wkręca się na wyższe obroty rzędu 6.000 na minutę. Dopiero wtedy ożywa wskazówka sonometru rejestrującego poziom hałasu od 50 dB (A), czyli w kabinie jest cicho. Przekładnia Nissana pracuje płynnie, bez haczeń, ma niedługie skoki. [2008-01-25] »»»
Giełda Samochodowa, wydanie: 1274

Nissan
Nissan X-Trail II
Wrażenia z jazdy wersją z najmocniejszym silnikiem 2.0 dCi 173 KM i najbogatszym wyposażeniem LE

Druga generacja X-Traila wygląda bardzo podobnie do pierwszej. Wydłużyła się jednak o 175 mm, z 4.455 do 4.630. Platforma jest inna - była od Almery, teraz jest z Qashqaia; rozstaw osi Nissana wzrósł o 5 mm. X-Trail ma dużą kabinę, podobnie jak Chevrolet Captiva, Citroen C-Crosser, Honda CR-V, Hyundai Santa Fe, Jeep Patriot, Jeep Compass, Mitsubishi Outlander i Opel Antara. Sporo miejsca mamy również z tyłu, choć trudno się tu wsiada i wysiada, za sprawą wąskiego otworu i trochę za małego kąta otwarcia drzwi. Interesujące jest rozwiązanie nazwane przez producenta superbagażem. Pod podłogą bagażnika jest dodatkowe miejsce na mniejsze pakunki; jego prawą połowę stanowi szuflada z przegródkami. Bardzo fajnie - drobne rzeczy nie latają po całym kufrze. [2007-11-30] »»»
Giełda Samochodowa, wydanie: 1261

Nissan
Nissan 350Z Roadster Dwa oblicza
Wrażenia z jazdy kabrioletem z silnikiem 3.5 w wersji Pack

Zetka wabi wyglądem zewnętrznym i w środku, ma przyjemny basowy wydech. Ale ten dźwięk przeradza się w odgłos młota pneumatycznego, gdy przydusić gaz do dechy przy otwartym dachu. [2007-09-07] »»»
Giełda Samochodowa, wydanie: 1237

Nissan
Firmowy furgon
Wrażenia z jazdy Nissanem Interstarem w wersji Extra L3H3P3 2.5 dCi 120 KM

Interstar to największy z dostawczaków Nissana, spokrewniony konstrukcyjnie z Renault Masterem. Od miesiąca razem z małymi ciężarówkami japońskiej marki jest oferowany także w krajowej sieci dystrybucyjnej Volvo Truck, skąd pochodzi testowany egzemplarz. [2007-07-27] »»»
Auto Market Truck, wydanie: 654

Nissan
Nissan Qashqai Sympatyczny dziwak
Wrażenia z jazdy ni to kompaktem, ni to SUV-em w wersji 1.5 dCi Acenta 4x2

Gdy jest wyposażony w system przeniesienia napędu All-Mode 4x4, to bliżej mu do SUV-a niż kompaktu. A jeśli ma napęd 4x2, jak testowany egzemplarz, to przystaje bardziej do kompaktu. Do tego Nissan zaznacza, że Qashqai to żaden SUV, chociaż ma godny tego typu auta 200-milimetrowy prześwit, jednakowy w wersji 4x2 czy 4x4. Dziwak, ale - jak się okazuje - sympatyczny. [2007-04-27] »»»
Giełda Samochodowa, wydanie: 1199

Nissan
Pomysłowy zlepek
Nissan Qashqai - wrażenia z jazdy autem 4x2 w wersji 2.0 Acenta Pack

Hiszpańska Barcelona i okolice. Tu 6 i 7 lutego odbywam pierwszą jazdę Qashqaiem - nowym modelem Nissana, pomysłowym zlepkiem cech kompaktowego hatchbacka i SUV-a. Wybieram przed- nionapędowe (są też 4x4) auto w bogatej wersji Acenta Pack z nowym, dwulitrowym silnikiem benzynowym. [2007-02-23] »»»
Giełda Samochodowa, wydanie: 1181

Nissan
Terenówa czy ob(SUV)a?
Wrażenia z jazdy pikapem 4WD w wersji 2.5 TDI LE

Badający użytkowanie aut terenowych wiedzą, że lwią część eksploatacyjnego żywota spędzają one na szosach, a na bezdroża zapuszczają się raczej rzadko. Pewnie dlatego producenci ostatnio lepiej przystosowują terenówki do jazdy szosowej, czego przykładem może być Nissan Navara. - Ale to już nie rasowa terenówa, lecz ob(SUV)a - zżyma się znajomy offroadowiec. [2006-12-15] »»»
Giełda Samochodowa, wydanie: 1163

Nissan
Nissan Micra C+C - Wbrew bujdom o klimacie
Wrażenia z jazdy autem w wersji 1.4 Tekna, z dachem i bez

Nissan, wprowadzając wiosną na rynek Micrę z nadwoziem łączącym cechy coupe i kabrioletu, prognozy synoptyków miał za nic. Chyba słusznie, bo jedni w środku ciężkiej zimy straszą efektem cieplarnianym, a drudzy podczas paskudnie zimnej wiosny biadolą, że lata nie będzie. Jednym i drugim wtórują pewni spece od motoryzacji, głosząc, że u nas Micra C+C to samochód sezonowy dla pań. Bujda, auto jest do całorocznego użytku, także dla panów. [2006-09-22] »»»
Giełda Samochodowa, wydanie: 1139
ilość stron: 9strona 1 z 9
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, następna