Testy samochodów
 Powrót
Szukaj w publicystyce:    Zaawansowane 
Pomoc
 
Alfa Romeo  Audi  BMW  Cadillac  Chevrolet  Chrysler  Citroen  Dacia  Daewoo  Daihatsu  Dodge  Fiat  Ford  Honda  Hyundai  Isuzu  Jaguar  Jeep  Kia  Lancia  Land Rover  Lexus  Mazda  Mercedes  Mini  Mitsubishi  Nissan  Opel  Peugeot  Polonez  Pontiac  Porsche  Range Rover  Renault  Rover  Saab  Seat  Skoda  Smart  SsangYong  Subaru  Suzuki  Toyota  Volvo  Volkswagen
Testy samochodów

Łada Samara, Polonez Caro, Skoda Favorit
Melodie przeszłoœci
Używane: porównanie: Łada Samara, Polonez Caro, Skoda Favorit

Na giełdach samochodowych i w komisie można spotkać kompaktowe samochody wyprodukowane w byłych państwach bloku wschodniego, które po wstąpieniu Polski do Unii Europejskiej mają coraz niższe ceny. Jeżeli szukamy w miarę taniego w utrzymaniu auta ze sporym wnętrzem i nie będziemy nim zbyt daleko jeździć, wciąż warto rozważyć taką propozycję. [2004-09-14] »»»
Giełda Samochodowa, wydanie: 932

Oszczędniejszy od Lanosa
Wrażenia z jazdy Polonezem Caro 1.4 MPi zasilanym gazem LPG

Olbrzymie zainteresowanie tematem zasilania alternatywnymi źródłami energii (a w szczególności gazem LPG), jak również trwające od samego początku spekulacje na temat słuszności montażu gazu w wysilonych jednostkach benzynowych z wtryskiem wielopunktowym spowodował, że nasza redakcja przeprowadziła test Poloneza Caro z silnikiem Rover 1.4 16V MPi (Multipoint injection). [2000-12-12] »»»
Giełda Samochodowa, wydanie: 549

Może nie orzeł, ale swoje zrobi
Wrażenia z jazdy Polonezem Kombi 1.6 GSi

Firma Daewoo wprowadziła Poloneza kombi na rynek w połowie ubiegłego roku. Auto ma łączyć w sobie cechy pojazdu rodzinnego i użytkowego. [2000-03-21] »»»
Giełda Samochodowa, wydanie: 474

Mity i rzeczywistoœć
Wrażenia z jazdy Polonezem Caro 1.6 GSI

Daewoo-FSO od wiosny oferuje Poloneza 1.6 GSI, z silnikiem o wielopunktowym wtrysku paliwa. Nowy napęd zapewnia większą moc, lepsze przyspieszenie i mniejsze zużycie paliwa. Testowaliśmy dwa takie auta - jedno w tradycyjnym cyklu tygodniowym, a jak sprawowało się drugie, mogliśmy obserwować w okresie półrocznym. [1998-11-10] »»»
Giełda Samochodowa, wydanie: 339