Testy samochodów
 Powrót
Szukaj w publicystyce:    Zaawansowane 
Pomoc
 
Alfa Romeo  Audi  BMW  Cadillac  Chevrolet  Chrysler  Citroen  Dacia  Daewoo  Daihatsu  Dodge  Fiat  Ford  Honda  Hyundai  Isuzu  Jaguar  Jeep  Kia  Lancia  Land Rover  Lexus  Mazda  Mercedes  Mini  Mitsubishi  Nissan  Opel  Peugeot  Polonez  Pontiac  Porsche  Range Rover  Renault  Rover  Saab  Seat  Skoda  Smart  SsangYong  Subaru  Suzuki  Toyota  Volvo  Volkswagen
Testy samochodów
ilość stron: 14strona 1 z 14
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, następna

Renault Laguna GT - To działa!
Wrażenia z jazdy kombi Grandtour z czterema kołami skrętnymi 4WS Active Drive i turbodoładowanym benzyniakiem 2.0T 204 KM

Aż dziw bierze, jak można zmieniać na plus podwozie Laguny trzeciej generacji. W wersji GT świetne jest przede wszystkim poczucie zespolenia z autem, o niebo lepsze niż w zwykłej Lagunie. Układ kierowniczy precyzyjny i aby szybko zmienić pas ruchu, wcale nie trzeba się nakręcić. Ba, zawieszenie od razu, bez chwili ociągania się podąża za ruchami kierownicy. Jakby to było BMW 3 albo Ford Mondeo. A jednak to jest Laguna! [2008-12-05] »»»
Giełda Samochodowa, wydanie: 1364

Renault Megane III - Zadatki na sukces
Wrażenia z jazdy trzydrzwiowym Coupe z benzynowym silnikiem 2.0 TCE 180 KM oraz pięciodrzwiowym hatchbackiem z turbodieslem 1.9 dCi 130 KM

Wyobraźcie sobie taką sytuację - słoneczny, listopadowy poranek, centrum Madrytu. Szerokimi ulicami sunie mnóstwo samochodów, często wyższej półki, często niemieckich. I oto pojawiają się jeden za drugim auta prezentujące się nadzwyczaj świeżo, atrakcyjnie, ale bez stylistycznego przegięcia. Nowe Renault Megane Coupe testowane przez dziennikarzy. Niskie sylwetki (1.423 mm, dla porównania - trzydrzwiowy Opel Astra III ma 35 mm więcej, trzydrzwiowa Honda Civic 1.460 mm, ale VW Scirocco 1.404 mm) z rozłożystymi "biodrami" z tyłu. W oczy rzucają się efektowne kwadratowe światła pozycyjne w tylnych lampach. Przy Megane Coupe spokojnie stylizowane Audi A3 wygląda wręcz śmiesznie i staroświecko. [2008-11-28] »»»
Giełda Samochodowa, wydanie: 1362

Renault Koleos Dobry poczštek
Wrażenia z jazdy SUV-em z turbodieslem 2.0 dCi (173 KM) i najbogatszym wyposażeniem Privilege

Jakie ładne auto! Usłyszałem od mojej żony, od monterów kablówki, od ochroniarza na stacji paliw. Sprzedawany u nas od lipca Koleos, z gratisowym (w promocji) pakietem osłon zderzaków i progów prezentuje się co najmniej dobrze. I nie przypomina żadnego innego SUV-a, nawet Nissana X-Traila II, z którego wziął podwozie. [2008-09-19] »»»
Giełda Samochodowa, wydanie: 1342

Renault Laguna III kombi Funkcjonalny bagażnik
Wrażenia z jazdy autem w wersji Grandtour z turbodieslem 2.0 dCi 173 KM i wyposażeniem Privilege

Laguna Grandtour tak jak Peugeot 407 SW przypomina raczej wyciągniętego hatchbacka niż kombiaka dla statecznej rodziny. Za interesującą sylwetkę pierwszy plus. [2008-09-19] »»»
Giełda Samochodowa, wydanie: 1342

Renault Scenic Conquest Podbajerowany minivan
Wrażenia z jazdy minivanem w limitowanej serii Conquest z benzyniakiem 2.0 (134 KM)

Conquest to taka podbajerowana wersja Scenica. Plastikowe nakładki na karoserię, bardziej bojowe zderzaki i relingi. W kabinie od razu wpadają w oko ciemnopomarańczowe akcenty. W takim ciepłym kolorze są pasy, części zagłówków, szwy na tapicerce, kierownicy i mieszku dźwigni biegów. Seryjnie Renault daje praktyczne, gumowe dywaniki. [2008-07-18] »»»
Giełda Samochodowa, wydanie: 1324

Renault Clio III Grandtour - Prowadzi się lepiej
Minitest - Wrażenia z jazdy kombi z benzyniakiem 1.2 TCE 100 KM i wyposażeniem Dynamique

Prowadzenie kombiaka Clio Grandtour jest przyjemniejsze niż Clio hatchbacka z tym samym silnikiem. Pierwsze kombi w historii Clio dobrze trzyma się drogi, można nim szybko i bezpiecznie zmieniać pas ruchu. Nie ucierpiał przy tym za bardzo komfort jazdy. Różnice w porównaniu z hatchba-ckiem są niewielkie, lecz natychmiast wyczuwalne za "kółkiem". To wszystko za sprawą niewielkich zmian w zawieszeniu. Z tyłu pojawił się grubszy stabilizator poprzeczny niż w hatchbacku, w celu zmniejszenia przechyłów bocznych. Nowe amortyzatory i zmieniony skok zawieszenia dostosowano do zwiększonej masy auta. Z przodu zmieniono ustawienia amortyzatorów. [2008-07-11] »»»
Giełda Samochodowa, wydanie: 1322

Renault Grand Modus - Wszystko poszło w bagażnik
Wrażenia z jazdy dłuższą wersją minivana z benzyniakiem 1.2 TCE 100 KM i wyposażeniem Alizeta

Siadam na kanapie Grand Modusa i nie czuję jego powiększonych wymiarów. Owszem, wejdą do tyłu spokojnie dwie dorosłe osoby o wzroście nieco powyżej 180 centymetrów, ale tak samo było w starym Modusie i tak samo jest w Fordzie Fusion, Oplu Meriva czy Peugeocie 1007. Dane techniczne potwierdzają moje odczucia - wszystko poszło w bagażnik. [2008-05-30] »»»
Giełda Samochodowa, wydanie: 1310

Renault Kangoo II - Mobilna wiata
Wrażenia z jazdy kombivanem z benzyniakiem 1.6 w wersji Helios

Zjeżdżam z szosy na łąki. Kangoo II nieźle sobie radzi w lekkim terenie. Ma niemały - jak na kombivan - prześwit. Niezaładowany - 183 mm, czyli niewiele mniej niż w wielu SUV-ach. Załadowany - 150 mm, to i tak więcej niż w niejednej obciążonej osobówce. [2008-05-30] »»»
Giełda Samochodowa, wydanie: 1310

Renault - Kangoo II Naprawdę pięcioosobowy
Test - Wrażenia z jazdy kombivanem z turbodieslem 1.5 dCi 85 KM i średnią wersją wyposażenia Helios

Najciekawsza w nowym "Kangurze" jest kanapa. Zmieści się na niej trzech dorosłych. Mnóstwo aut zarejestrowanych na pięć osób w praktyce. sami wiecie. Przypomnijcie sobie święta, kiedy często są zajęte wszystkie miejsca w samochodzie. Jakże ciasno jest w wielu pojazdach z tyłu, gdy muszą tam przebywać trzy osoby. W Kangoo drugiej generacji nie będziecie mieli takich problemów. Jest ono szersze od poprzednika i od konkurentów, a ponieważ boczne ściany karoserii, co charakterystyczne dla kombivanów, są mniej nachylone niż w klasycznych samochodach osobowych, nie brakuje w nim przestrzeni również na wysokości barków. [2008-05-16] »»»
Giełda Samochodowa, wydanie: 1306

Renault Grand Espace IV Diesel palce lizać
Wrażenia z jazdy vanem z turbodieslem 2.0 dCi 173 KM i szeœciobiegowym automatem, w wersji Privilege

Płyniemy "gierkówką". 173-konny, czterocylindrowy ropniak chodzi jak dobry benzyniak. Cicho nawet przy wysokich prędkościach obrotowych, z pełną kulturą, bez drgań czy gburowatych pomruków. Naciskam gaz, 1.500 obrotów i Renówka bez ociągania się zwiększa prędkość. Obroty podaję tak na oko, bo cyfrowy obrotomierz w zestawie wskaźników na środku kokpitu jest nieczytelny. Tak samo jak w Scenicu. Też wymyślili! Sześciobiegowy automat pracuje miękko. [2008-04-25] »»»
Giełda Samochodowa, wydanie: 1300
ilość stron: 14strona 1 z 14
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, następna