Testy samochodów
 Powrót
Szukaj w publicystyce:    Zaawansowane 
Pomoc
 
Alfa Romeo  Audi  BMW  Cadillac  Chevrolet  Chrysler  Citroen  Dacia  Daewoo  Daihatsu  Dodge  Fiat  Ford  Honda  Hyundai  Isuzu  Jaguar  Jeep  Kia  Lancia  Land Rover  Lexus  Mazda  Mercedes  Mini  Mitsubishi  Nissan  Opel  Peugeot  Polonez  Pontiac  Porsche  Range Rover  Renault  Rover  Saab  Seat  Skoda  Smart  SsangYong  Subaru  Suzuki  Toyota  Volvo  Volkswagen
Testy samochodów
ilość stron: 2strona 1 z 2
1, 2, następna

Land Rover
W jedynce siła
Land Rover Defender 90 Station Wagon W jedynce siła

Defender to jeden z ostatnich prawdziwych terenowców budowanych na klasycznej ramie. Będący na rynku od połowy roku model producent określa mianem drugiej generacji, choć zakres zmian mógłby świadczyć zaledwie o liftingu: pojazd dostał nowy silnik, elektroniczny system antyzdławieniowy i ma inne wnętrze. [2007-11-16] »»»
Giełda Samochodowa, wydanie: 1257

Land Rover
SUV czy terenówka?
Range Rover Sport - wrażenia z jazdy autem w wersji 3.6 TD V8 HSE

Range Rover Sport wypełnia lukę pomiędzy Range Roverem, największym SUV-em Land Rovera, a rasowym terenowcem Defenderem. To auto, którego ze względu na jego konstrukcję nie można jednoznacznie zaliczyć ani do SUV-ów, ani do klasycznych terenówek. Sprawdza się na asfalcie i bezdrożach. [2007-07-27] »»»
Giełda Samochodowa, wydanie: 1225

Land Rover
Freelander 2 SUV z ambicjami
Wrażenia z jazdy autem w wersji 2.2 TD4 HSE

Freelander, najmniejszy SUV Land Rovera, w drugiej generacji stracił zewnętrzny atrybut auta terenowego: konstruktorzy pozbawili go koła zapasowego montowanego do tej pory na tylnych drzwiach, chowając je pod podłogę bagażnika. Upodobnił się do Discovery 3 i Range Rovera. Dostał, wyróżniający go wśród konkurencji, system Terrain Response, dopasowujący zawieszenie, układ kontroli trakcji, pracę skrzyni biegów i silnika do warunków drogowych. Do tej pory układ ten montowany był tylko u jego większych braci. [2007-06-15] »»»
Giełda Samochodowa, wydanie: 1213

Land Rover
Land Rover Range Rover - Już nie taki twardziel
Wrażenia z jazdy samochodem w wersji 3.6 TD V8 Vogue

Range Rover trzeciej generacji, z samonośnym nadwoziem, nie jest już takim twardzielem jak jego ojciec i dziadek, budowane na ramie. Testowałem jego najnowszą wersję, dostępną od jesieni 2006 r., z nowym turbodieslem 3.6 V8 o mocy 272 KM, który zastąpił leciwą, rzędową jednostkę TD6 177 KM, jeszcze produkcji BMW, oraz 6-stopniowym automatem (poprzednio 5-stopniowy). Do bogatego wyposażenia Vogue doszła poduszka kolanowa kierowcy oraz mobilna kamera Venture cam. [2007-01-19] »»»
Giełda Samochodowa, wydanie: 1171

Land Rover Defender
Użytkowy twardziel
Test redakcyjny: Land Rover Defender 110 Station Wagon Td5

Przetestowaliśmy kultową, użytkową terenówkę - Land Rovera Defendera 110 w pięciodrzwiowej wersji kombi Station Wagon z silnikiem Td5 o mocy 122 KM. [2005-08-26] »»»
Auto Market Truck, wydanie: 554

An(g)ielski Odkrywca 3
Test: wrażenia z jazdy Land Roverem Discovery 3 TDV6 HSE

Jakim samochodem można pośmigać na autostradzie, zaszpanować w mieście lub bez obaw zapuścić się na bezdroża? Angielscy konstruktorzy znaleźli odpowiedź na to pytanie, budując Land Rovera Discovery 3. [2005-07-12] »»»
Giełda Samochodowa, wydanie: 1016

Land Rover Discovery
Kusy lord terenowy
Test Land Rovera Discovery V8 HSE automat

Konstruktorzy samochodów doskonale wiedzą, że w konstrukcjach prawdziwych pojazdów terenowych niewiele nowego da się wymyślić. Co najwyżej można wzbogacać auta w coraz to nowe systemy elektroniczne, bądź też w elementy wyposażenia zwiększające komfort jazdy. Tak jest z testowym Land Roverem, którego zdolności terenowe niewiele zmieniły się podczas 14-letniej produkcji. Auto z biegiem czasu było za to dużo lepiej wyposażone. [2004-01-30] »»»
Giełda Samochodowa, wydanie: 867

Land Rover Frelander
Ambitna terenówka
Wrażenia z jazdy Land Roverem Freelanderem 1.8

Freelander to najmniejszy z samochodów Land Rovera. Celem jego konstruktorów wprawdzie nie było prawdziwe terenowe auto, lecz dobrze radzący sobie w jeździe miejskiej czy podczas turystycznych, rodzinnych eskapad pojazd typu SUV. Mieliśmy okazję testować samochód w najsłabszej wersji silnikowej. Tylko Freelander w takim właśnie wydaniu kosztuje ok. 100 tys. zł. Pozostałe są znacznie droższe. [2002-12-17] »»»
Giełda Samochodowa, wydanie: 754

Range Rover TD6 SE
Luksusem po dziurach
Wrażenia z jazdy Range Roverem 3.0 TD6 SE

Range Rover uchodzi za najbardziej konserwatywne z rodziny brytyjskich aut terenowych. Wprawdzie ostatnia modyfikacja odbyła się z wielkim udziałem stylistów BMW, jednak i oni nie pozwolili sobie na choćby odrobinę szaleństwa. Poszaleli natomiast konstruktorzy. Samochód jest na wskroś nowoczesny. [2002-10-22] »»»
Giełda Samochodowa, wydanie: 738

Więcej niż œrednie
Porównanie konkurentów: Rover 75 2.0 CDT Club - Citroen C5 2.2 HDI SX

Rover 75 pojawił się na rynku przed dwoma laty. Opinie są dość zgodne, jest to jedna z najbardziej udanych konstrukcji brytyjskiej firmy, będącej wówczas własnością BMW. Modelem C5 Citroen wszedł na rynek wiosną br. Auto zastąpiło dwa przestarzałe już modele: Xantię oraz XM. Zarówno w przypadku Rovera, jak i Citroena duże zainteresowanie wzbudzają samochody z nowoczesnymi silnikami wysokoprężnymi. [2001-10-05] »»»
Giełda Samochodowa, wydanie: 632
ilość stron: 2strona 1 z 2
1, 2, następna