Testy samochodów
 Powrót
Szukaj w publicystyce:    Zaawansowane 
Pomoc
 
Alfa Romeo  Audi  BMW  Cadillac  Chevrolet  Chrysler  Citroen  Dacia  Daewoo  Daihatsu  Dodge  Fiat  Ford  Honda  Hyundai  Isuzu  Jaguar  Jeep  Kia  Lancia  Land Rover  Lexus  Mazda  Mercedes  Mini  Mitsubishi  Nissan  Opel  Peugeot  Polonez  Pontiac  Porsche  Range Rover  Renault  Rover  Saab  Seat  Skoda  Smart  SsangYong  Subaru  Suzuki  Toyota  Volvo  Volkswagen
Testy samochodów
ilość stron: 2strona 1 z 2
1, 2, następna

Saab
Saab 9-3 SportKombi - Przyjacielski odrzutowiec
Wrażenia z jazdy autem z silnikiem 2.0T 210 KM i wyposażeniem Vector

Niektóre szosy w Wielkopolsce są strasznie poryte przez tiry. Masakra jakaś. Sunąłem z Wrocławia do Bydgoszczy drogą nr 25. Z ręką na sercu - gdybym kierował innym, gorzej prowadzącym się wehikułem, przekląłbym tę trasę. Tymczasem kombiak 9-3 z 210-konnym turbodoładowanym benzyniakiem dawał satysfakcję z podróży. [2007-06-15] »»»
Giełda Samochodowa, wydanie: 1213

Saab 9-3 SportKombi
Saab 9-3 SportKombi - Drogi efekt globalizacji
Wrażenia z jazdy autem ze 150-konnym turbodieslem TiD, automatem Sentronic i wyposażeniem Vector

Obywatel wielkiego euroazjatyckiego państwa spotyka znajomego ziomka w Monako. - Masz fajny zegarek! Ile dałeś? - pyta. - Pięć tysięcy euro - słyszy w odpowiedzi. - Ale jesteś dziwny, mogłeś dać przecież dziesięć tysięcy! - kwituje. [2006-02-24] »»»
Giełda Samochodowa, wydanie: 1079

Saab 9-5
Saab 9-5 potrafi, oj potrafi
Ekspres test: jeździliśmy autem w wersji 2.3 Turbo S Aero

Saab 9-5 2.3 Turbo S Aero ma 250 koni pod maską - to musi być szybki wóz. I jest! Ważniejszy, przynajmniej dla mnie, jest jednak styl w jakim przebiega jazda, a pod tym względem mało które auto może konkurować z Saabem 9-5. Silnik rozpędza samochód niesłychanie lekko, jakby był jakąś wielką turbiną, a nie spalinowym mechanizmem. Jak na czterocylindrowca wręcz rewelacyjnie. [2005-10-28] »»»
Giełda Samochodowa, wydanie: 1047

Saab 9-3
Przyciągający spojrzenia Saab 9-3
Ekspres test: jeździliśmy kabrioletem z najsilniejszym, 210-konnym silnikiem

Kabriolet to rzadkie zjawisko na polskich drogach nawet latem. Auto z ruchomym dachem jest ciągle traktowane jako mało praktyczna fanaberia rozkapryszonych szpanerów. Po co to komu? Ale, jak mówi stare przysłowie pszczół, gdy nie wiadomo o co chodzi, to chodzi o pieniądze. Po prostu kabriolety są za drogie w porównaniu z naszymi pensjami, szczególnie takie jak Saab 9-3 2.0 T Aero z automatyczną skrzynią. [2005-09-02] »»»
Giełda Samochodowa, wydanie: 1031

Saab 9-3 kombi
Saab 9-3 kombi Jak karwing w zakręcie
Pierwsza jazda

Włączasz silnik i naciskasz lekko gaz, sześciobiegowy automat miękko zmienia przełożenia, zerkasz na licznik - 160 km/h... Tak jeździ się Saabem 9-3 Sport Combi Aero, którego niedawno testowaliśmy w Szwecji. [2005-06-28] »»»
Giełda Samochodowa, wydanie: 1012

Saab 9-3
Szwedzki spokój
Wrażenia z jazdy Saabem 9-3 Sport Sedan Aero 2.0 Turbo S

Postanowiłem testować samochody przy pomocy muzyki. Zdziwiłem się, bo do Saaba 9-3 Sport Sedan Aero 2.0 Turbo S z 210 końmi pod maską nie pasowało ani techno, ani ostry i mocny, popularny ostatnio electro-punk. To auto unosiło się niemalże pod chmurami, gdy w głośnikach sączyła się łagodna i eteryczna muzyczka z gatunku chill out. [2005-06-03] »»»
Giełda Samochodowa, wydanie: 1005

Wiking w garniturze
Czytelnicy testujš: wrażenia z jazdy Saabem 9-5 2.0 turbo Arc

Szwedzkie samochody mają niepowtarzalny styl i spore grono zwolenników. O tym, czy rzeczywiście zasługują one na uznanie, mogli przekonać się nasi Czytelnicy. Dzięki uprzejmości krakowskiego dilera Saaba, firmy Euromarket, przetestowali 9-5 z podstawowym benzynowym silnikiem. [2005-05-17] »»»
Giełda Samochodowa, wydanie: 1000

Saab 9-3 Sport Sedan
Wiking się nie męczy
Test Saaba 9-3 Sport Sedan 1.9 TiDS 150 KM Vector

Wiking z amerykańską flagą zajadający pizzę - to najkrótsza charakterystyka Saaba 9-3 z silnikiem 1.9 TiDS 150 KM. Tyle zostało z legendy szwedzkiej marki. Bądź inaczej - aż tyle, bo w czasach globalizacji prędzej bym się spodziewał, że po micie Saaba pozostanie tylko znaczek, za który trzeba słono płacić. [2005-04-15] »»»
Giełda Samochodowa, wydanie: 991

Szwedzki okaz
Test Saaba 9-3 SportSedan 2.0 Aero

Przed ponad rokiem firma Almeco, polski przedstawiciel Saaba, wprowadziła na nasz rynek nowy model 9-3 SportSedan. Najbardziej usportowioną wersją tego samochodu jest Aero, wyposażony w benzynowy silnik o mocy 210 KM. Taki model auta przetestowaliśmy. [2003-12-30] »»»
Giełda Samochodowa, wydanie: 859

Sedan prawie sportowy
Test Saaba 9-3 SportSedan 2.2 TiD Vector

Rzadko się zdarza, aby następca jakiegoś modelu różnił się nie tylko wyglądem (w końcu po to się wprowadza nowy model do sprzedaży), ale także bryłą nadwozia. A tak właśnie postąpił Saab zastępując dotychczasowy liftback 9-3 sedanem. Dokładnie auto nazywa się 9-3 SportSedan i na polskim rynku jest od jesieni zeszłego roku. Testowaliśmy wersję z wysokoprężnym silnikiem 2.2 TiD i z manualną skrzynią biegów. [2003-04-01] »»»
Giełda Samochodowa, wydanie: 782
ilość stron: 2strona 1 z 2
1, 2, następna