Testy samochodów
 Powrót
Szukaj w publicystyce:    Zaawansowane 
Pomoc
 
Alfa Romeo  Audi  BMW  Cadillac  Chevrolet  Chrysler  Citroen  Dacia  Daewoo  Daihatsu  Dodge  Fiat  Ford  Honda  Hyundai  Isuzu  Jaguar  Jeep  Kia  Lancia  Land Rover  Lexus  Mazda  Mercedes  Mini  Mitsubishi  Nissan  Opel  Peugeot  Polonez  Pontiac  Porsche  Range Rover  Renault  Rover  Saab  Seat  Skoda  Smart  SsangYong  Subaru  Suzuki  Toyota  Volvo  Volkswagen
Testy samochodów

Smart Fortwo II Miejska kabina
Wrażenia z jazdy autkiem z nadwoziem Cabrio, w wersji 1.0 71 KM Passion

Pan Jacek przyjechał kabiną od Lublina - tak koledzy z pracy mojej narzeczonej skomentowali Fortwo II. Faktycznie, wielkość tego autka jest na oko podobna do szoferki polskiego dostawczaka, mimo że długość w drugiej generacji wzrosła w porównaniu z pierwszą z 2.500 mm do 2.695 mm. Mimo takich komentarzy nowy Smarcik, zwłaszcza jako kabriolet, to jedno z najciekawszych z wyglądu aut na naszych drogach. [2007-06-29] »»»
Giełda Samochodowa, wydanie: 1217

Smart
Wydoroślał
Smart Fortwo II - Wrażenia z jazdy autkiem w wersji Coupe 1.0 (71 KM) Passion

Prawie zamknął "budzik", jak babcię kocham. Na autostradzie pod Madrytem Fortwo II z 71-konnym, litrowym motorem chwacko rozpędził się do 155 km/h na liczniku skalowanym do 160, aż do odcięcia paliwa. Inni dziennikarze też tak pruli. Wytwórnia podaje maksymalną 145 km/h (elektronicznie ograniczoną), w każdym aucie licznik trochę dodaje, ale na pewno te 145 Smart wyciąga. Ogranicznik w pierwszej generacji kończył zabawę przy 135. [2007-03-02] »»»
Giełda Samochodowa, wydanie: 1183

Smart Fortwo Cabrio
Smart Fortwo Cabrio - Duży szpan w małym wymiarze
Wrażenia z jazdy limitowaną wersją Sunray z benzynowym silnikiem 0.7

Mama nie chciała jechać tym autem. - Przecież on nie ma bagażnika, moja torba się w nim nie zmieści. Wyjmuję rzeczy, pojadę do ciebie innym razem, jak dostaniesz większy samochód. A ten pewnie i tak zaraz da fikołka - prorokowała. Obawy okazały się płonne. [2006-07-28] »»»
Giełda Samochodowa, wydanie: 1123

Smart Forfour
Smart Forfour obroty z aniołem stróżem
Wrażenia z jazdy autem w wersji 1.1 Pulse 75 KM

Można takim autem poszarżować. Jeździliśmy Smartem z silnikiem o najmniejszej pojemności w gamie Forfour, 1.124 ccm, o mocy 75 KM (jednostka ta występuje też w słabszej odmianie, 64 KM, oznaczanej jako 1.0), obecnym na polskim rynku od 2004 roku. [2006-03-03] »»»
Giełda Samochodowa, wydanie: 1081

Smart Forfour
Smart Forfour
Wrażenia z jazdy autem w wersji 1.5 CDI 95 KM Passion

Już dawno żaden samochód segmentu B nie przypadł mi tak do gustu. Znajomi, różnie oceniający nieco komiksową sylwetkę modelu Forfour, dziwili się, dlaczego tak zachwalam to auto. Ano dlatego, że Smart bardzo dobrze się prowadzi. [2005-11-18] »»»
Giełda Samochodowa, wydanie: 1053

Smart Forfour
Metroseksualny
Test: Smart Forfour 1.3 Passion

Ten samochód jest jak młody, przebojowy facet, który nie wstydzi się zadbać o siebie w gabinecie odnowy biologicznej, a najlepiej prezentuje się w markowym, szykownym garniturze. Dlatego idealnie pasuje do osób przed trzydziestym rokiem życia. [2005-04-08] »»»
Giełda Samochodowa, wydanie: 989

Smart Fortwo Passion
Miejski szczeniak
Test Smarta Fortwo Passion

Najbardziej znany model marki Smart może kojarzyć się ze szczeniakiem. Jest mały i różni się od "dorosłych samochodów". To skojarzenie towarzyszyło nam przez cały tygodniowy test Fortwo w bogatej wersji Passion. [2004-10-19] »»»
Giełda Samochodowa, wydanie: 942