Testy samochodów
 Powrót
Szukaj w publicystyce:    Zaawansowane 
Pomoc
 
Alfa Romeo  Audi  BMW  Cadillac  Chevrolet  Chrysler  Citroen  Dacia  Daewoo  Daihatsu  Dodge  Fiat  Ford  Honda  Hyundai  Isuzu  Jaguar  Jeep  Kia  Lancia  Land Rover  Lexus  Mazda  Mercedes  Mini  Mitsubishi  Nissan  Opel  Peugeot  Polonez  Pontiac  Porsche  Range Rover  Renault  Rover  Saab  Seat  Skoda  Smart  SsangYong  Subaru  Suzuki  Toyota  Volvo  Volkswagen
Testy samochodów
ilość stron: 2strona 1 z 2
1, 2, następna

SsangYong
SsangYong Rexton II
Ale reduktora żal

Rexton po dużym liftingu, określanym przez producenta jako zmiana pierwszej generacji w drugą, ma inny układ napędowy. Pojazd odterenowiono. [2007-12-14] »»»
Giełda Samochodowa, wydanie: 1265

SsangYong
SsangYong Actyon Sports - Pod górkę bez blokady
Wrażenia z jazdy pikapem w wersji Comfort 4WD z turbodieslem 2.0

Wybrałem się z kolegą na obrzeża Olsztyna, żeby sprawdzić Actyona Sports poza twardymi szlakami. Po drodze przez łąkę pikap made in Korea szedł na tylnym napędzie. Gdy zrobiło się bardziej grząsko, wyprostowałem koła, odjąłem nieco gazu i małym pokrętłem na środkowej konsoli, koło prawego kolana, dołączyłem przód. Actyon Sports nie posiada centralnego mechanizmu różnicowego (spośród pikapów ma go Mitsubishi L200, poza bazową wersją Invite), więc lepiej manipulować napędem bez gazu i przy jeździe na wprost. Zjeżdżając z górki, zorientowałem się, że jest bardzo ślisko. Mogłem kręcić kierownicą, a samochód i tak zsuwał się przed siebie. No to mam przedsmak jazdy pod górkę, pomyślałem. [2007-09-28] »»»
Giełda Samochodowa, wydanie: 1243

SsangYong
"Koreańczyk" nie dźwiga
Wrażenia z jazdy pikapem SsangYong Actyon Sports 2.0 Xdi Comfort 4WD

Testowany pikap został zrobiony zgodnie z klasycznymi regułami - weź solidną ramę i osadź na niej efektowne nadwozie z paką, z tyłu zastosuj sztywną oś, napęd daj na tył, w razie potrzeby dołącz przód w najprostszy sposób, bez środkowego dyferencjału. I nie zapomnij o reduktorze, wszak pikap to terenówka. Rzeczywiście, poza utwardzonymi drogami Actyon Sports spisuje się całkiem dobrze. W porównaniu z konkurentami wiele jednak nie udźwignie. [2007-09-14] »»»
Auto Market Truck, wydanie: 661

SsangYong
Full wypas z mocš
SsangYong Rexton II 2.7

Rexton II wygląda prawie jak jedynka: ma takie same wymiary i rozstaw osi. Terenowy "koreańczyk" stracił reduktor, ale pod jego maską pracuje zmodernizowany turbodiesel 2.7, dzięki czemu może pochwalić się mocą 186 KM, o 21 koni wyższą niż poprzednik. [2007-07-20] »»»
Giełda Samochodowa, wydanie: 1223

SsangYong Kyron
SsangYong Kyron
Wrażenia z jazdy autem w najbogatszej wersji 200 Xdi Elite

Potwierdziły się moje domysły, dlaczego tak łatwo wpadłem w śnieżną zaspę podczas pierwszej jazdy Kyronem w okolicach Elbląga (GS nr 1085 z 17 marca). Po dołączeniu napędu na przód ten najnowszy SsangYong (dostępny w polskich salonach od marca) ma tendencję do rozszerzania zakrętu. Niby to normalne w autach 4x4 pozbawionych, podobnie jak Kyron, centralnego mechanizmu różnicowego, ale w przypadku SsangYonga ta podsterowność jest duża. Dodajesz na śliskim zakręcie nieco gazu i już przód wyrzuca na zewnątrz. [2006-05-05] »»»
Giełda Samochodowa, wydanie: 1099

SsangYong Kyron - łopata pierwszej potrzeby
Pierwsza jazda: wrażenia z jazdy autem w najbogatszej wersji 200 Xdi Elite

Koła rozpaczliwie buksujące w kopnym śniegu. Faszyna podkładana pod wirujące w miejscu opony - letnie, idealnie śliskie koreańskie Hankooki. Oczy wychodzące z orbit podczas pchania ciężkiego, dwutonowego auta. Przemoczone do cna stopy. To najlepiej zapamiętałem z pierwszej jazdy Kyronem (nowy SUV SsangYonga w salonach od marca, w pięciu wersjach wyposażenia). [2006-03-17] »»»
Giełda Samochodowa, wydanie: 1085

SsangYong Musso Sports Nosorożec na wymarciu
Wrażenia z jazdy pikapem w wersji 2.9 TD 290 S

Ileż to razy podczas kilku dni spędzonych z tym pikapem musiałem wyjaśniać, że SsangYong nie jest "chińczykiem", lecz "koreańczykiem". O chińskich autach terenowych ostatnio głośno, po katastrofalnym teście zderzeniowym Landwinda. Gdy już rozmówcy dawali się przekonać, że marka SsangYong jest z Korei Południowej i że ma ponad 50-letnie doświadczenie w motoryzacji, chwalili wygląd auta, miękkie plastiki na kokpicie i drzwiach, seryjną klimę, ale ganili cenę 97 tys. zł. [2006-01-13] »»»
Giełda Samochodowa, wydanie: 1067

SsangYong Rexton
SsangYong Rexton Ramowy, ale komfortowy
Wrażenia z jazdy terenówką w wersji RX 270 Xdi Elite

Terenowe auta zbudowane na ramie, jak Rexton, zazwyczaj nie rozpieszczają ani komfortem prowadzenia, ani komfortem resorowania. Na szosie są ociężałe, nieustannie myszkują, na bezdrożach są sprawne, ale narażają podróżnych na przykre wstrząsy. Zazwyczaj, gdyż Rexton okazuje się zaskakująco stabilny na szosie i całkiem wygodny poza nią. Ach, gdyby jeszcze miał większy prześwit i lepszy kąt natarcia, byłby terenowym przebojem! Rexton jest obecny na polskim rynku od połowy 2004 roku (sprzedaż szła słabo, dlatego jesienią zmienił się importer SsangYonga), w ogóle debiutował pod koniec 2001. [2006-01-06] »»»
Giełda Samochodowa, wydanie: 1065

SsangYong Musso Sports 290 S
Elegancki transporter
Test redakcyjny: SsangYong Musso Sports 290 S

Musso Sports to pikap zbudowany na bazie terenowego SsangYonga/Daewoo Musso, który z kolei jest spokrewniony z Mercedesem G. Przetestowaliśmy Musso Sports w jedynej dostępnej na naszym rynku wersji 290 S. [2005-12-09] »»»
Auto Market Truck, wydanie: 569

SsangYong Rodius
Przymknij oczy i wejdŸ do œrodka
Test: SsangYong Rodius 270 Xdi Elegance

Najbrzydszy samochód świata - tak określił SsangYonga Rodiusa pewien brytyjski portal internetowy (Rodius to całkowicie nowy model koreańskiej marki, który można zamawiać w polskich salonach od kilku tygodni). Złe wieści rozchodzą się szybko, więc zaraz mnóstwo ludzi o tym wiedziało, niekiedy rozciągając tę opinię na całą markę. Chcę jednak zauważyć, że internauci głosowali na podstawie zdjęć, zaś Brytyjczycy mieli w projektowaniu tej sylwetki decydujący udział. Stylistą SsangYonga jest Ken Greenley, były szef wydziału projektowania aut Royal College of Art w Londynie. [2005-12-02] »»»
Giełda Samochodowa, wydanie: 1057
ilość stron: 2strona 1 z 2
1, 2, następna