Testy samochodów
 Powrót
Szukaj w publicystyce:    Zaawansowane 
Pomoc
 
Alfa Romeo  Audi  BMW  Cadillac  Chevrolet  Chrysler  Citroen  Dacia  Daewoo  Daihatsu  Dodge  Fiat  Ford  Honda  Hyundai  Isuzu  Jaguar  Jeep  Kia  Lancia  Land Rover  Lexus  Mazda  Mercedes  Mini  Mitsubishi  Nissan  Opel  Peugeot  Polonez  Pontiac  Porsche  Range Rover  Renault  Rover  Saab  Seat  Skoda  Smart  SsangYong  Subaru  Suzuki  Toyota  Volvo  Volkswagen
Testy samochodów
ilość stron: 2strona 1 z 2
1, 2, następna

Subaru Impreza Diesel boxer u sportowca
Wrażenia z jazdy hatchbackiem z turbodieslem 2.0 w wersji wyposażenia Sport

W malowniczych plenerach hiszpańskiej Majorki odbyła się w końcu listopada europejska premiera Subaru Imprezy trzeciej generacji, z dwulitrowym turbodoładowanym silnikiem przeciwsobnym o mocy 150 KM. [2008-12-05] »»»
Giełda Samochodowa, wydanie: 1364

Subaru Impreza Sportowiec komfortowy
Wrażenia z jazdy kompaktem 4x4 z bokserem 2.0, w wersji R Sport

Ruszam nową Imprezą z Krakowa do Sandomierza. To jedna z gorszych polskich dróg; dziury jak bombowe leje, głębokie koleiny, wybrzuszenia nawierzchni. Już po kilku szybkich kilometrach okazuje się, że podwozie Imprezy. świetnie radzi sobie z parszywą nawierzchnią. Mimo niskiego profilu opon na 17-calowych felgach jedzie się komfortowo. Czuje się koła, ale żadnego dobijania "amorków", wóz mięciutko pokonuje wyboje, na dodatek podwozie pracuje bardzo cicho. Tego dotychczas w Imprezie nie było. Sekwencja szybkich zakrętów. I znowu zaskoczenie: nadwozie przechyla się bardziej niż w poprzednim modelu, ale tak jak w tamtym jest bardzo stabilne i daje poczucie pełnego panowania nad sytuacją. Podwozie klei się do nawierzchni. Pal licho wygląd! Nowa Impreza może i wygląda jak Chevrolet Lacetti po liftingu, ale jeździ jeszcze lepiej niż stara. [2008-04-25] »»»
Giełda Samochodowa, wydanie: 1300

Technokac po Imprezie
Wrażenia z jazdy sedanem Subaru w wersji 2.0 RC

Kiedy dowiedziałem się, że będę mógł pośmigać najnowszą wersją Subaru Imprezy (w 2005 roku lifting silnika, nadwozia i wnętrza), poczułem się jak w siódmym niebie. Mina jednak mi zrzedła, gdy odbierałem auto w Krakowie. Nie była to bowiem Impreza WRX, lecz zwykła wersja oznaczona symbolem RC, która miała co prawda pod maską benzynowego boxera, ale... bez turbodoładowania. Na otarcie łez - ta bogatsza odmiana "erki" ma w standardzie elektryczny szyberdach i reflektory ksenonowe ze spryskiwaczami. Po minięciu pierwszych bramek na autostradzie wiodącej do Katowic przekonałem się jednak, że nie miałem racji, uprzedzając się do tej jednostki napędowej. [2006-05-26] »»»
Giełda Samochodowa, wydanie: 1105

Na cztery łapy
Czytelnicy testujš: wrażenia z jazdy Subaru Legacy Kombi 2.0

Dzięki uprzejmości krakowskiego dilera Subaru, działającego przy centrali firmy w Polsce, nasi Czytelnicy mieli okazję przetestować najsłabszą wersję Legacy z nadwoziem kombi. Samochód zebrał pozytywne opinie za stały napęd na cztery koła, dobre wykonanie i obszerną kabinę, jednak, zdaniem naszych testujących, mógłby być odrobinę mocniejszy. [2005-03-01] »»»
Giełda Samochodowa, wydanie: 978

W sportowym stylu
Konfrontacje: test porównawczy Lexusa IS 200 2.0 VVT-i 155 KM Elegance, Mitsubishi Lancera 2.0 135 KM Sport i Subaru Imprezy 2.0 125 KM GX

Tym razem porównaliśmy sedany o usportowionych charakterystykach: tylnonapędowego, 155-konnego Lexusa IS 200 2.0 VVT-i z przednionapędowym Mitsubishi Lancerem ze 135-konnym silnikiem 2.0 i Subaru Imprezą o mocy 125 KM i napędzie 4x4. [2005-02-04] »»»
Giełda Samochodowa, wydanie: 971

Subaru Impreza
Bokser pod maską
Test Subaru Imprezy 2.0 GX Sedan

Tę markę kojarzymy najczęściej z legendarnym autem rajdowym z turbodoładowanym silnikiem typu bokser o mocy ponad 200 KM, napędem na cztery koła, sportowym zawieszeniem i świetnymi właściwościami trakcyjnymi. [2004-07-27] »»»
Giełda Samochodowa, wydanie: 918

Wygoda, apetyt i kop
Porównanie: Seat Leon Cupra 4 i Subaru Impreza WRX

To ryzykowne porównanie, bo te dwa auta różnią się prawie wszystkim; wystarczy zauważyć, że pierwszy jest hatchbackiem, a drugi klasycznym sedanem. Ale jest coś, co skłoniło nas do przyjrzenia się obu samochodom naraz: należą do popularnej i chętnie oglądanej kategorii aut sportowych, obydwa mają napęd na wszystkie koła i ponad 200 koni mocy. [2002-02-05] »»»
Giełda Samochodowa, wydanie: 664

Uładzony drapieżnik
Wrażenia z jazdy Subaru Imprezą 2.0 WRX

Subaru Impreza 2.0 WRX, nieco ucywilizowana wersja typowej rajdówki jest obecna na rynku od nieco ponad roku. Nasza redakcja testowała to auto w środku zimy. [2002-01-11] »»»
Giełda Samochodowa, wydanie: 657

Na drogi i bezdroża
Wrażenia z jazdy Subaru Legacy Outback H6 - 3.0

Od kilku już lat samochody w wersji kombi zdobywają w Polsce coraz większą popularność. Podobnie, jak jeszcze do niedawna niedostępne na naszym rynku Subaru. Jednym z takich aut jest mocno usportowione kombi Legacy Outback z 3-litrowym silnikiem Boxer. Po premierze w Paryżu jesienią ubiegłego roku do polskiej sieci dilerskiej Outback H6 - 3.0 trafił w styczniu. [2001-09-04] »»»
Giełda Samochodowa, wydanie: 623

Terenówka - limuzyna
Wrażenia z jazdy Subaru Forester S-Turbo

Do testu redakcyjnego wybraliśmy Subaru Forester 2.0 S-Turbo, z automatyczną skrzynią biegów. [2001-01-05] »»»
Giełda Samochodowa, wydanie: 554
ilość stron: 2strona 1 z 2
1, 2, następna