Testy samochodów
 Powrót
Szukaj w publicystyce:    Zaawansowane 
Pomoc
 
Alfa Romeo  Audi  BMW  Cadillac  Chevrolet  Chrysler  Citroen  Dacia  Daewoo  Daihatsu  Dodge  Fiat  Ford  Honda  Hyundai  Isuzu  Jaguar  Jeep  Kia  Lancia  Land Rover  Lexus  Mazda  Mercedes  Mini  Mitsubishi  Nissan  Opel  Peugeot  Polonez  Pontiac  Porsche  Range Rover  Renault  Rover  Saab  Seat  Skoda  Smart  SsangYong  Subaru  Suzuki  Toyota  Volvo  Volkswagen
Testy samochodów
ilość stron: 5strona 1 z 5
1, 2, 3, 4, 5, następna

Suzuki SX4 sedan - Przyjemna skrzynia
Minitest - Wrażenia z jazdy benzyniakiem 1.6 (107 KM), z podstawowym wyposażeniem GLX i z manualną skrzynią

Zmiana biegów sprawia sporo frajdy. Krótka dźwignia bez problemu znajduje kolejne przełożenia. Niezależnie od tego, czy robisz to w tempie taksówkarza, czy bawisz się w "rajdowanie". [2008-09-12] »»»
Giełda Samochodowa, wydanie: 1340

Suzuki Splash Na nasze drogi, ale drogi
Wrażenia z jazdy autem z benzyniakiem 1.2, manualną, pięciobiegową skrzynią i wyposażeniem GLX

Omijam dziurę w asfalcie. Przy 80 na godzinę Splash sporo się wychyla, tylne koła przysiadają, ale nie grozi to wywrotką. Podczas całego manewru zawieszenie (kolumny z przodu, belka skrętna z tyłu) nadąża za kierownicą. Tak powinno być w każdym małym aucie. Chwilę później wpadam na asfaltowe fale. Zawieszenie sprężyście niweluje pionowe ruchy vanowatej karoserii i nie dobija. Przejażdżka po mazurskich szosach nastroiła mnie do Splasha pozytywnie. Nadaje się na polskie drogi. [2008-06-06] »»»
Giełda Samochodowa, wydanie: 1312

Suzuki SX4 Sedan 515-litrowy
Wrażenia z jazdy kompaktem z benzyniakiem 1.6 i czterobiegowym automatem, w bogatszej wersji GS

Kufer ogromny, 515 l. Większy niż w konkurencyjnych sedanach: Fiacie Linei (500 l) i Oplu Astrze III (490). Niestety, w SX4 zawiasy klapy wnikają do kufra, brakuje też uchwytu do jej zamykania. Palce pobrudzone o klapę masz jak w banku. Dobrze, że Suzuki daje wyściółkę wnętrza pokrywy. W Linei zawiasy nie ograniczają pojemności bagażowej, jest uchwyt, wyściółka także. Astra III nie ma uchwytów. [2008-04-25] »»»
Giełda Samochodowa, wydanie: 1300

Suzuki
Suzuki Grand Vitara Przekładnia na teren
Wrażenia z jazdy autem z automatem i benzyniakiem 2.0

Czterobiegowy automat przynosi najwięcej pożytku podczas terenowych wypraw. Nie ma obawy o spalenie sprzęgła np. w trakcie ruszania pod zabłoconą górkę. To szczególnie ważne dla początkujących offroadowców. Dobrze, że taka Grand Vitara jest na polskim rynku (od stycznia ub.r.), oprócz wersji z pięciobiegową skrzynią ręczną; gorzej, że tylko z pięciodrzwiową karoserią, benzyniakiem 2.0 i najbogatszym wyposażeniem De Luxe (ESP, skóra, ksenony). Taka handlowa polityka Suzuki. [2007-10-19] »»»
Giełda Samochodowa, wydanie: 1249

Suzuki
Suzuki Swift - Propozycja dla spokojnych
Wrażenia z jazdy wersją 1.5 GLX z automatem

Podczas mało dynamicznej jazdy Swift z automatem jest OK. Czterobiegowa skrzynia pracuje płynnie, a w kabinie panuje cisza, zwłaszcza w trakcie przejażdżki po mieście, kiedy po puszczeniu gazu obroty spadają do niewiele ponad 1 tys. Gdy Swif-ta nieco pogonimy, czuje się, że samochodzik woli jednak inne traktowanie. Jego żywiołem nie są wyścigi, mimo że zawieszenie radzi sobie w każdej sytuacji. [2007-09-28] »»»
Giełda Samochodowa, wydanie: 1243

Suzuki
Suzuki SX4 Przyjemny do miasta
Wrażenia z jazdy przednionapędowym autem z automatem, w wersji 1.6 GS

Najfajniej prowadziło mi się testowe Suzuki SX4 w mieście. Czterobiegowy automat jest tak ustawiony, że wystarczy wybrać dźwignią położenie D, a auto samo ruszy i pojedzie bez naciskania gazu. Jeżeli droga nie będzie prowadziła pod górę, można tak "przedreptać" po osiedlowych ścieżkach nawet kilkaset metrów. Podobnie SX4 zachowuje się na wstecznym. Czyli do manewrowania samochód w sam raz. Nie wszystkie auta z automatami tak mają, zwykle wymagają w takich sytuacjach dodawania gazu. [2007-08-17] »»»
Giełda Samochodowa, wydanie: 1231

Suzuki
Z dużym klekotem
Suzuki Jimny - Wrażenia z jazdy wersją z dieslem 1.5 DDiS i wyposażeniem JLX

Musi tak klekotać i drżeć? To pytanie powtarzałem sobie podczas tygodnia z Jimny z dieslem. 86-konny ropniak 1.5 DDiS od Renault dawał o sobie znać donośnym gangiem zaraz po odpaleniu. To jeszcze można wybaczyć. Wszak wiele turbodiesli, również z bezpośrednim wtryskiem common rail jak nasz bohater, pokazuje szorstkie maniery, gdy dopiero się nagrzewa. Jednak trudno zaakceptować chrapliwe odgłosy dobiegające spod maski i drgania odczuwalne w całym aucie, na każdym biegu w zakresie obrotów 1.500-2.000, czyli gdy moment obrotowy osiąga najwyższe wartości (maksimum przy 1.750 obr./min). W Renówkach Thalia, Clio, Modus, Megane, Scenic te ośmiozaworowe silniki oznaczone 1.5 dCi, niezależnie od mocy od 68 do 105 KM, spisują się bez wątpienia bardziej kulturalnie. [2007-04-20] »»»
Giełda Samochodowa, wydanie: 1197

Suzuki
Grand Vitara 1.9 DDiS - Z lekkim niedosytem
Wrażenia z jazdy terenówkš Suzuki z turbodieslem, w wersj De Luxe

Przekręcam kluczyk w stacyjce. Zimny ropniak zaczyna chodzić, co słyszę, a jeszcze bardziej czuję po drganiach przebiegających przez fotel i lewarek od biegów. Ruszam i zaraz wrzucam dwójkę. Nierozgrzany silnik przekazuje do wnętrza jeszcze więcej wibracji, póki nie przekroczy 1.500 obr./min. Ale im szybciej pracuje, tym jego maniery stają są lepsze. Na średnich obrotach wysokoprężny agregat podoba się ze względu na dobry, równy ciąg. Poziom hałasu też nie jest za duży, uszy nie odpadają, lecz konkurencyjny Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi był lepszy pod każdym względem. Cichszy, bez takich drgań i mniej palił. 129-konna jednostka Suzuki konsumowała podczas testu średnio 9,2 litra na 100 km, zaś 150-konna Hyundaia 8,8 l w podobnych warunkach - trochę miasta, trochę terenu, reszta to szybko pokonywane trasy. [2007-01-26] »»»
Giełda Samochodowa, wydanie: 1173

Suzuki
Dla dużych chłopców
Wrażenia z jazdy najszybszą wersją miejskiego hatchbacku Suzuki

Czego spodziewać się po wersji Sport? Że będzie szybka, dość głośna, twardo zawieszona i przyklejona do asfaltu. I taka właśnie jest! Coś pięknego, przynajmniej dla entuzjastów GTI, czyli małych aut z mocnymi silnikami (od skrótu, którym Volkswagen opatrzył usportowionego Golfa I w 1975 roku). Najbardziej gorąca odmiana Swifta została wprowadzona na polski rynek pod koniec września 2006 roku. Swift Sport występuje z jednym benzynowym silnikiem 1.6 125 KM i tylko w trzydrzwiowej karoserii (każdy trzydrzwiowy Swift jest czteromiejscowy). Na rynku japońskim są także pięciodrzwiówki. [2007-01-12] »»»
Giełda Samochodowa, wydanie: 1169

Suzuki
Suzuki SX4 Interesujšca krzyżówka
Wrażenia z jazdy autem z napędem 4x4, silnikiem 1.6 i pakietem wyposażenia GS

Wyjaśnijmy od razu - to nie jest auto terenowe, tylko mały SUV. Zresztą producent nigdzie nie pisze, że stworzył wehikuł na bezdroża. Niech więc nie zwiedzie was napęd 4x4, zwany przez producenta i-AWD (intelligent All Whell Drive) i dość wysoka (1.620 mm) sylwetka. Do pokonywania wertepów Suzuki ma Jimny'ego i Grand Vitarę. Ponieważ fotoreporter uparł się, żeby popstrykać w tym miejscu, gdzie zawsze robimy zdjęcia różnych terenówek, czyli w nieczynnej żwirowni pod Warszawą, władowałem się tam w mokry piasek. Zwykłe, zimowe ogumienie szybko zapchało się i zamieniło w "slick". Zblokowanie napędu w proporcji 50:50 też niewiele dało. Auto straciło rozpęd i zapadło się w piach. Udało się jednak mozolnie wykaraskać z pułapki. Czułem cały czas w tym żwirowisku, że to nie jest to, co nasz tygrysek lubi najbardziej. [2007-01-05] »»»
Giełda Samochodowa, wydanie: 1167
ilość stron: 5strona 1 z 5
1, 2, 3, 4, 5, następna