Testy samochodów
 Powrót
Szukaj w publicystyce:    Zaawansowane 
Pomoc
 
Alfa Romeo  Audi  BMW  Cadillac  Chevrolet  Chrysler  Citroen  Dacia  Daewoo  Daihatsu  Dodge  Fiat  Ford  Honda  Hyundai  Isuzu  Jaguar  Jeep  Kia  Lancia  Land Rover  Lexus  Mazda  Mercedes  Mini  Mitsubishi  Nissan  Opel  Peugeot  Polonez  Pontiac  Porsche  Range Rover  Renault  Rover  Saab  Seat  Skoda  Smart  SsangYong  Subaru  Suzuki  Toyota  Volvo  Volkswagen
Testy samochodów
ilość stron: 7strona 1 z 7
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, następna

Volkswagen tiguan - Nie szata, lecz napęd.
Wrażenia z jazdy SUV-em z turbodieslem 2.0 TDI 140 KM, szeœciobiegowš, automatycznš skrzyniš i wyposażeniem Track & Field

Typowa reakcja na widok tego wozu? Wzruszenie ramionami. Ot, kolejna pseudoterenówka. Patrząc na auto z przodu, złośliwi dostrzegają nawet podobieństwo do. mrówkojada. Ale to nic. Tiguan Track & Field jeździ znacznie lepiej, niż wygląda. Tiguan sprzedawany jest w trzech wersjach; standardowej Trend & Fun, uterenowionej Track & Field i usportowionej Sport & Style. Testowy Tiguan Track & Field różni się od pozostałych (brzydszym) przodem o zwiększonym kącie natarcia (28 zamiast 18 st.), osłonami silnika i skrzyni w podwoziu oraz systemem wspomagania jazdy terenowej. [2008-07-04] »»»
Giełda Samochodowa, wydanie: 1320

Volkswagen CrossPolo Dobry do miasta
Minitest - Wrażenia z jazdy autem w wersji z turbodieslem 1.4 TDI

Wbrew nazwie i wyglądowi CrossPolo do terenowych eskapad się nie nadaje. Natomiast do miejskiej jazdy jak najbardziej. Trzycylindrowy diesel nie jest mistrzem dynamiki, ale mało pali. A to przy rosnących cenach paliwa ważna sprawa. [2008-06-27] »»»
Giełda Samochodowa, wydanie: 1318

Volkswagen
Golf GT Sport Doładowany charakter
Wrażenia z jazdy wersjš z benzyniakiem 1.4 170 KM

Kompaktowym Volkswagenem można zepsuć dobre samopoczucie wielu kierowcom samochodów wyższej klasy. 170-konny silnik 1.4 TSI to najmocniejsza wersja tego motoru (pozostałe mają 122 i 140 koni). Wszystkie są podwójnie doładowane - kompresorem i turbosprężarką. W wersji ze 170 końmi energię tego ciśnienia czuć od razu po nadepnięciu pedału gazu. Pamiętam, że w Golfie 140-konnym reakcja na gaz była nieco spóźniona. Auto z silnikiem o 30 KM mocniejszym z werwą zrywa się do jazdy. Czyni to bez ryku silnika, ale po chwili - przy jakichś 2.000 obr./min - słychać bas wydechu. [2007-12-07] »»»
Giełda Samochodowa, wydanie: 1263

Volkswagen
VW Touareg Z komputerem w piach
Wrażenia z jazdy wersjš z silnikiem 3.6 V6 FSI

Czy auto z terenowym napędem sterowanym elektroniką radzi sobie na wertepach? Każdy offroadowiec potwierdzi, że nie ma to jak zwykła wajcha do włączania napędu w terenie - sposób prosty i skuteczny. A elektronika wiadomo - myśli za ciebie, ale jest chimeryczna i nie lubi wilgoci. W Touaregu cały napęd kontroluje komputer, ale błoto i głęboki piach nie są dla niego straszne. [2007-09-07] »»»
Giełda Samochodowa, wydanie: 1237

Volkswagen
Wzmocniona dusza
Volkswagen Golf - wrażenia z jazdy autem z silnikiem 1.4 TSI 140 KM w wersji Comfortline

Do niedawna cyferki 1.4 na klapie bagażnika Golfa oznaczały, że jest to słabeusz z podstawowym silnikiem o mocy 80 KM. Teraz doszedł inny benzyniak 1.4, z literkami TSI, w dwóch odmianach - 140-konnej (tę testowaliśmy) i 170-konnej, opracowany na bazie 80-konnego słabeusza. [2007-07-27] »»»
Giełda Samochodowa, wydanie: 1225

Volkswagen
Fajny, bo drogi
Volkswagen Eos

Volkswagen Eos to nie tylko hybryda nadwoziowa, zmieniająca się z coupe w cabrio i na odwrót. Czasem miałem wrażenie, że choć bazuje na Golfie, jakością prowadzenia dorównuje większemu Passatowi. W tym odbiorze nie bez znaczenia był mocny silnik. Tylko czy to wszystko musi tyle kosztować? [2007-07-20] »»»
Giełda Samochodowa, wydanie: 1223

Volkswagen
Volkswagen Touran - Podwójnie doładowany
Wrażenia z jazdy minivanem 1.4 TSI 140 KM w wersji Trendline

Miniaturyzacja połączona z lepszymi parametrami użytkowymi przestaje być domeną elektroniki. Np. w motoryzacji silniki mają coraz mniejszą pojemność przy jednoczesnym zachowaniu dynamiki. Przykładem Volkswagen Touran, w którym motor 1.4 140 KM zastąpił jednostkę 2.0 150 KM. [2007-05-04] »»»
Giełda Samochodowa, wydanie: 1201

Volkswagen
Szukajšc stacji
Wrażenia z jazdy Volkswagenem Caddy EcoFuel kombi

Ceny paliw płynnych rosną i producenci samochodów szukają tańszych rozwiązań. Na rynku małych aut dostawczych jedną z propozycji jest Volkswagen Caddy EcoFuel, czyli zasilany sprężonym gazem ziemnym. [2007-04-27] »»»
Auto Market Truck, wydanie: 641

Volkswagen
Zadziorna sztuka
Polo GTI - Wrażenia z jazdy autem w usportowionej wersji 1.8T 150 KM

Nazwa GTI zobowiązuje, szczególnie jeśli dotyczy to Volkswagena, który przed laty wypromował Golfa z tym skrótem. Polo GTI wypełnia główne założenia - jest zadziorne, bo pod maską ma turbodoładowany silnik o mocy 150 koni. Ale choć to usportowiona i zarazem topowa wersja Polo, to wyposażenie pozostawia trochę do życzenia. [2007-02-16] »»»
Giełda Samochodowa, wydanie: 1179

Volkswagen
Blaszak z kopytem
Wrażenia z jazdy Volkswagenem Crafterem 2.5 TDI 164 KM furgon

Ponad 160 koni pod maską dostawczaka, nawet o długości niemal siedmiu metrów, to moc zapewniająca nieprzeciętne osiągi. Zaletą testowanego Volkswagena Craftera jest też pojemna ładownia. Szkoda tylko, że szoferka jest zbyt ciasna dla trzech osób. [2007-01-12] »»»
Auto Market Truck, wydanie: 626
ilość stron: 7strona 1 z 7
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, następna