Testy samochodów
 Powrót
Szukaj w publicystyce:    Zaawansowane 
Pomoc
 
Alfa Romeo  Audi  BMW  Cadillac  Chevrolet  Chrysler  Citroen  Dacia  Daewoo  Daihatsu  Dodge  Fiat  Ford  Honda  Hyundai  Isuzu  Jaguar  Jeep  Kia  Lancia  Land Rover  Lexus  Mazda  Mercedes  Mini  Mitsubishi  Nissan  Opel  Peugeot  Polonez  Pontiac  Porsche  Range Rover  Renault  Rover  Saab  Seat  Skoda  Smart  SsangYong  Subaru  Suzuki  Toyota  Volvo  Volkswagen
Testy samochodów
ilość stron: 166strona 2 z 166
poprzednia, 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, następna

Luksus kosztuje
Porównanie cen prestiżowych aut niemieckich w wybranych miastach

Niemieckich aut z tak zwanego segmentu F (auta luksusowe) nie brakuje w komisach samochodowych. W wybranych do zestawienia miastach dominują używane auta luksusowe spod znaku Mercedesa, Audi i BMW, na palcach jednej ręki można policzyć natomiast Volkswageny Phaetony (znaleźliśmy je tylko w Warszawie i Radomiu). Większość oferowanych samochodów niemieckich jest bardzo bogato wyposażona (klima skórzana tapicerka, pełna elektryka, automatyczna skrzynia biegów), pod ich maskami zaś dominują silniki o pojemności od trzech do sześciu litrów w przypadku benzyniaków oraz turbodiesle 3.0 (głównie Audi i BMW) i 3.2 (Mercedes). [2008-11-21] »»»
Giełda Samochodowa, wydanie: 1360

Mercedes-Benz klasy C Na pięć (plus pies)
Wrażenia z jazdy kombi klasy œredniej 3. generacji, z silnikiem benzynowym C 200 Kompressor (184 KM) i stylizacjš Avantgarde

Przybył jesienią 2007 r. - pół roku po debiucie nowej, trzeciej generacji klasy C w wersji limuzyny. Jest udanym połączeniem cech auta typu kombi z rodzinną limuzyną. [2008-11-21] »»»
Giełda Samochodowa, wydanie: 1360

Tata Xenon - Twardy i oszczędny
{test} Wrażenia z jazdy pikapem z turbodieslem 2.2 DiCOR, z napędem 4x4, podwójną kabiną i lepszym wyposażeniem DLE

Tata to nowość na polskim rynku, obecna od września 2008 r. Wśród czterech modeli marki z Indii największy, najdroższy, najbardziej okazały jest pikap Xenon. Pytanie nasuwa się samo: na jakim poziomie się znajduje? Jak daleko mu do konstrukcji japońskich i koreańskich? [2008-11-21] »»»
Giełda Samochodowa, wydanie: 1360

Noœnik trudów Nissan NP300 Pickup King Cab
Wrażenia z jazdy terenówkš 4x4 z turbodieslem 2.5 (133 KM) w wersji Base

Niełatwo pokonać długą trasę szosową, na twardych, piórowych resorach - taki tył testowanego pikapa. Za to łatwo znieść trudy jazdy po bezdrożach, najlepiej pod obciążeniem paki. Ale takie auto to dopiero surowiec do tworzenia rasowej terenówki przez ambitnego offroadera. [2008-11-14] »»»
Giełda Samochodowa, wydanie: 1358

Wybór ograniczony
Porównanie komisowych cen pikapów w wybranych miastach

Twardy orzech do zgryzienia mają osoby poszukujące w krajowych komisach samochodowych niewielkich, komfortowych półciężarówek. Na większości z lustrowanych przez nas komisowych placów pikapów nie ma w ogóle, inne oferują jedynie pojedyncze egzemplarze. Dominują oczywiście modele producentów japońskich i amerykańskich, z bogato wyposażonymi, pięcioosobowymi kabinami. Większość to młode, dwu-, trzyletnie egzemplarze aktualnych generacji. Trudniej o starsze pikapy poprzednich serii. [2008-11-14] »»»
Giełda Samochodowa, wydanie: 1358

Dla lubišcych prowadzić
test - BMW 530i - Wrażenia z jazdy sedanem 5. generacji, z benzynowym silnikiem z bezpoœrednim wtryskiem 3.0 272 KM

Silnik chodzi tak cicho i równo, że w mieście prawie go nie słyszysz. Sześć cylindrów w rzędzie, układ charakterystyczny dla BMW, stwarza szansę na doskonałe wyważenie. I to się BMW kolejny raz udało. [2008-11-07] »»»
Giełda Samochodowa, wydanie: 1356

Sedan z turbo
[w komisach] Porównanie komisowych cen BMW 5 w wybranych miastach

Bawarska "piątka" jest dość często spotykanym autem w komisach samochodowych. W wielu z nich, w wybranych do zestawienia miastach, oferowane były więcej niż dwa egzemplarze poszukiwanych przez kupujących modeli niemieckiego producenta. BMW 5 jest najczęściej dostępne jako sedan, rzadziej można trafić na kombi. W gamie silnikowej przeważają turbodiesle - głównie 2.5 i 3.0, mniej jest "piątek" z silnikami benzynowymi o takich samych pojemnościach. W nowszych egzemplarzach stosunkowo rzadko spotykane są też dwulitrowe benzyniaki. Można je natomiast znaleźć w starszych autach, podobnie jak benzynowe silniki 2.8 i 4.0. Kilkunastoletnie "piątki" dostępne w polskich komisach mają na licznikach często grubo ponad 200 tys. km. Natomiast dwu- lub trzyletnie auta da się upolować z przebiegami nieznacznie przekraczającymi 50 tys. km. Wśród tych ostatnich sporo jest aut sprowadzanych indywidualnie z Niemiec. [2008-11-07] »»»
Giełda Samochodowa, wydanie: 1356

Cichobieg z pomrukiem
Audi A6 - Wrażenia z jazdy sedanem 3. generacji, w wersji quattro, z 3-litrowym turbodieslem i skrzynią tiptronic

O tym, że pod maską tego samochodu pracuje diesel, trudno się przekonać "na słuch". W kabinie silnika praktycznie nie słychać. No, chyba że skrzynię biegów ustawimy w trybie sport - wtedy motor jest bardziej "rozmowny". [2008-10-31] »»»
Giełda Samochodowa, wydanie: 1354

Głównie "tedeiki"
w komisach - Porównanie komisowych cen Audi A6 w wybranych miastach

Limuzyny i kombiaki koncernu z Ingolstadt należą do najpopularniejszych aut klasy średniej wyższej wśród oferowanych pojazdów w krajowych komisach. Trafiające na place "aszóstki" to najczęściej egzemplarze pochodzące z prywatnego importu, nierzadko niezarejestrowane jeszcze w kraju. Najwięcej jest aut sprowadzonych z Niemiec, Szwajcarii i krajów Beneluksu. Dominują modele II generacji, C5 (1997-2004), w których przebierać można w Kielcach i Toruniu, nieco mniej jest wozów aktualnej, III generacji C6 (od 2004 r.) - te trafiają się głównie na Mazowszu i w Wielkopolsce, trudniej o dobrze utrzymany pierwszy model A6 - C4 (1994-1997), który upolowaliśmy m.in. w Rzeszowie. [2008-10-31] »»»
Giełda Samochodowa, wydanie: 1354

Audi A5 szykowne i zwinne
Test - Wrażenia z jazdy autem w wersji quattroz 3-litrowym turbodieslem i manualnš skrzyniš biegów

Od dłuższego czasu Audi nie miało w swojej ofercie sportowego cou-pe. Dlatego wprowadzenie na rynek modelu A5 było wydarzeniem. Auto jest nie tylko szykowne, ale znakomicie radzi sobie na szosie. Przynajmniej w wersji 3.0 TDI quattro. [2008-10-24] »»»
Giełda Samochodowa, wydanie: 1352
ilość stron: 166strona 2 z 166
poprzednia, 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, następna