Testy samochodów
 Powrót
Szukaj w publicystyce:    Zaawansowane 
Pomoc
 
Alfa Romeo  Audi  BMW  Cadillac  Chevrolet  Chrysler  Citroen  Dacia  Daewoo  Daihatsu  Dodge  Fiat  Ford  Honda  Hyundai  Isuzu  Jaguar  Jeep  Kia  Lancia  Land Rover  Lexus  Mazda  Mercedes  Mini  Mitsubishi  Nissan  Opel  Peugeot  Polonez  Pontiac  Porsche  Range Rover  Renault  Rover  Saab  Seat  Skoda  Smart  SsangYong  Subaru  Suzuki  Toyota  Volvo  Volkswagen
Testy samochodów
ilość stron: 166strona 7 z 166
poprzednia, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, następna

Mercedes-Benz E300 Bluetec Ekologiczna gwiazda
Wrażenia z jazdy limuzyną z ekologicznym dieslem, bogatym wyposażeniem i stylizacją Avantgarde

Tego auta życzę wszystkim, a zwłaszcza sąsiadce, która co rano pod moimi oknami odpala niemłodego VW, budząc mnie hałasem i spalinami. A w tym "merolu" pracuje diesel w technologii Bluetec, spełniający już dziś normę emisji spalin Euro 5, która zacznie obowiązywać w 2011 roku. Chyba nie doczekam, jeśli nadal będę sypiał z nosem niedaleko wydechu VW sąsiadki. [2008-07-25] »»»
Giełda Samochodowa, wydanie: 1326

Prestiżowe diesle
porównanie: Co kupić za 50 tys. zł?

Mercedes C220 CDI T, BMW 320d Touring czy Audi A4 1.9 TDI Avant? [2008-07-25] »»»
Giełda Samochodowa, wydanie: 1326

VW Caddy Life Maxi Dla siedmiu bez ścisku
Wrażenia z jazdy autem w wersji z turbodieslem 2.0 TDI

Caddy w wersji osobowej na początku tego roku pojawiło się w sprzedaży w odmianie Maxi. Auto jest nie tylko większe w środku, ale także z większą gracją pokonuje nierówności. To efekt zwiększenia rozstawu osi o 320 mm w stosunku do zwykłego Caddy Life'a, do wymiaru 3.002 mm - rekord w segmencie kombivanów. Równocześnie dłuższe jest nadwozie, o 470 mm. Dodaną przestrzeń zagospodarowano, wstawiając z tyłu kabiny trzeci, składany rząd siedzeń dla dwóch osób. Nie muszą się one obawiać, że będą tam upchnięte jak przysłowiowe śledzie. Przy tym dostęp do tyłu jest wygodny: składamy oparcie środkowego rzędu i przechylamy razem z siedziskiem do przodu (środkowe siedzenia są asymetrycznie dzielone). Cała operacja jest szybka i nie potrzeba do niej siłacza. [2008-07-25] »»»
Giełda Samochodowa, wydanie: 1326

Alfa Romeo Spider Sprawna, urocza, lecz łakoma
Wrażenia z jazdy kabrioletem z benzyniakiem 3.2 V6 JTS, napędem na obie osie Q4 i automatem Q-Tronic

Wyjeżdżam z bocznej drogi na główną. Na skrzyżowaniu pełno piasku. Ale to nic, w tej wersji Alfy napędzane są wszystkie koła. Ruszam szybko i pewnie. Napęd 4x4 w tym aucie - super! Jest stały, z centralnym mechanizmem różnicowym Twin Diff, będącym ewolucją Torsena C. To prawdziwy mechanizm, nie żadne tam sprzęgło wielopłytkowe. W idealnych warunkach podział siły przód/tył wynosi 43/57. W czasie jazdy wspomniany dyfer przekazuje moc między osiami, od 72/28 do 22/78. [2008-07-18] »»»
Giełda Samochodowa, wydanie: 1324

Renault Scenic Conquest Podbajerowany minivan
Wrażenia z jazdy minivanem w limitowanej serii Conquest z benzyniakiem 2.0 (134 KM)

Conquest to taka podbajerowana wersja Scenica. Plastikowe nakładki na karoserię, bardziej bojowe zderzaki i relingi. W kabinie od razu wpadają w oko ciemnopomarańczowe akcenty. W takim ciepłym kolorze są pasy, części zagłówków, szwy na tapicerce, kierownicy i mieszku dźwigni biegów. Seryjnie Renault daje praktyczne, gumowe dywaniki. [2008-07-18] »»»
Giełda Samochodowa, wydanie: 1324

VW Golf Variant Przekonuje na trasie
Wrażenia z jazdy kombi z dieslem 2.0 140 KM, skrzyniš DSG i wyposażeniem Comfortline

Golf Variant jest pojemniejszy i bardziej funkcjonalny od hatchbacka, ale przede wszystkim pewniej się prowadzi. [2008-07-18] »»»
Giełda Samochodowa, wydanie: 1324

Audi A4 - Z większą klasą
Test - Wrażenia z jazdy sedanem z turbodieslem 2.0 TDI 143 KM i manualną sześciostopniową skrzynią

Nowe A4 sprawia wrażenie samochodu wyższej klasy niż poprzednik, choć tak jak on należy do segmentu D. Jest większe, co szczególnie odczuwają pasażerowie z tyłu i ma lepsze maniery - dwulitrowy turbodiesel jest cichszy od starych "tedeików". Szkoda tylko, że kierowca dalej nie może wygodnie umościć się w fotelu. [2008-07-11] »»»
Giełda Samochodowa, wydanie: 1322

Fiat Grande Punto - Silnik czyni cuda
Minitest - Wrażenia z jazdy pięciodrzwiowym hatchbackiem z benzynowym silnikiem 1.4 Turbo T-Jet i wyposażeniem Emotion

Fiat na biegu jałowym cyka spokojnie niczym "japończyk". Ruszam, wciskam mocniej gaz. Benzyniak 1.4 turbo ochoczo reaguje ma moje rozkazy. Za każdym razem. I nie jest głośny. To zasługa cichej pracy samego silnika i solidnego wygłuszenia pod maską. Wpadam na autostradę, przepisowe 130 km/h "Punciak" osiąga bez wysiłku. Cały czas czuję, że dysponuje dużym zapasem użytecznych obrotów. Wprawdzie maksymalny moment wypada przy dieslowsko niskich 2.000 obr./min, ale dobry ciąg trwa aż do 5.000, czyli do obrotów, przy których oddaje szczytową moc 120 koni. Idealne źródło napędu? Ano nie ma róży bez kolców. W tym przypadku boli spalanie w mieście. Fabryka podaje 8,7 l/100 km, ja w Warszawie zanotowałem 11 l. W trasie 1.4 Turbo T-Jet zadowala się 7,5 l, przy całkiem szybkiej podróży. Byłoby oszczędniej, gdyby Fiat wkładał sześciobiegową skrzynię, która jest seryjna z 1.4 95 KM, czyli bez turbo.120-konny turbobenzyniak z pięciodrzwiową budą występuje na naszym rynku tylko w bogatej wersji wyposażeniowej Emotion. Młodsi nabywcy pewnie docenią Blue&Me, czyli rozbudowany system głośnomówiący, wszyscy zaś - ESP. Kontrolę trakcji ASR możesz odłączyć przy jeździe z każdą prędkością. Układ kierowniczy daje wprawdzie trochę za mało czucia, ale i tak nie ma wrażenia "oderwania" kół od jezdni znanego z Punto dwóch poprzednich generacji. [2008-07-11] »»»
Giełda Samochodowa, wydanie: 1322

Renault Clio III Grandtour - Prowadzi się lepiej
Minitest - Wrażenia z jazdy kombi z benzyniakiem 1.2 TCE 100 KM i wyposażeniem Dynamique

Prowadzenie kombiaka Clio Grandtour jest przyjemniejsze niż Clio hatchbacka z tym samym silnikiem. Pierwsze kombi w historii Clio dobrze trzyma się drogi, można nim szybko i bezpiecznie zmieniać pas ruchu. Nie ucierpiał przy tym za bardzo komfort jazdy. Różnice w porównaniu z hatchba-ckiem są niewielkie, lecz natychmiast wyczuwalne za "kółkiem". To wszystko za sprawą niewielkich zmian w zawieszeniu. Z tyłu pojawił się grubszy stabilizator poprzeczny niż w hatchbacku, w celu zmniejszenia przechyłów bocznych. Nowe amortyzatory i zmieniony skok zawieszenia dostosowano do zwiększonej masy auta. Z przodu zmieniono ustawienia amortyzatorów. [2008-07-11] »»»
Giełda Samochodowa, wydanie: 1322

Fiat Croma - Udany makijaż
Wrażenia z jazdy kombi po liftingu z turbodieslem 1.9 Multijet 150 KM i najbogatszym wyposażeniem Emotion

Ładne auto - mówi do mnie zaprzyjaźniony sprzedawca z salonu marki spoza grupy Fiata. - Jaki fajny przód. Ale, panie Jacku, dlaczego to Bravo jest kombi? Ojej, myślałem, że to Bravo, a to przecież Croma. [2008-07-04] »»»
Giełda Samochodowa, wydanie: 1320
ilość stron: 166strona 7 z 166
poprzednia, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, następna