Testy samochodów
 Powrót
Szukaj w publicystyce:    Zaawansowane 
Pomoc
 
Alfa Romeo  Audi  BMW  Cadillac  Chevrolet  Chrysler  Citroen  Dacia  Daewoo  Daihatsu  Dodge  Fiat  Ford  Honda  Hyundai  Isuzu  Jaguar  Jeep  Kia  Lancia  Land Rover  Lexus  Mazda  Mercedes  Mini  Mitsubishi  Nissan  Opel  Peugeot  Polonez  Pontiac  Porsche  Range Rover  Renault  Rover  Saab  Seat  Skoda  Smart  SsangYong  Subaru  Suzuki  Toyota  Volvo  Volkswagen
Testy samochodów
ilość stron: 166strona 8 z 166
poprzednia, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, następna

Seat Leon - Pozytywna energia
Wrażenia z jazdy hatchbackiem z turbobenzyniakiem 1.8 TSI i podstawowym wyposażeniem Stylance

Przyspieszam na dwójce. Prędkość rośnie szybko, ale wskazówka obrotomierza podnosi się leniwie. Jednocześnie spod maski dochodzi stonowany szum turbosprężarki, która właśnie zabrała się do roboty. Tak pracuje benzyniak 1.8 TSI - od niedawna w Leonie. [2008-07-04] »»»
Giełda Samochodowa, wydanie: 1320

Volkswagen tiguan - Nie szata, lecz napęd.
Wrażenia z jazdy SUV-em z turbodieslem 2.0 TDI 140 KM, szeœciobiegowš, automatycznš skrzyniš i wyposażeniem Track & Field

Typowa reakcja na widok tego wozu? Wzruszenie ramionami. Ot, kolejna pseudoterenówka. Patrząc na auto z przodu, złośliwi dostrzegają nawet podobieństwo do. mrówkojada. Ale to nic. Tiguan Track & Field jeździ znacznie lepiej, niż wygląda. Tiguan sprzedawany jest w trzech wersjach; standardowej Trend & Fun, uterenowionej Track & Field i usportowionej Sport & Style. Testowy Tiguan Track & Field różni się od pozostałych (brzydszym) przodem o zwiększonym kącie natarcia (28 zamiast 18 st.), osłonami silnika i skrzyni w podwoziu oraz systemem wspomagania jazdy terenowej. [2008-07-04] »»»
Giełda Samochodowa, wydanie: 1320

Ford Focus Z agresjš mu do twarzy
Minitest - Wrażenia z jazdy kompaktem po liftingu, w wersji 2.0 TDCi GoldX

Focus II po liftingu ma charakterek. Z wyglądu jest bardziej dynamiczny, agresywny. Przód wpisuje się w konwencję stylistyczną Forda, kinetic design, znaną już z Mondeo: trapezowe kraty wlotu powietrza, reflektory zachodzące na boki, wydatne błotniki. [2008-06-27] »»»
Giełda Samochodowa, wydanie: 1318

Mini II Clubman Najbardziej szpanerskie kombi
Test - Wrażenia z jazdy kombi w wersji 1.6 turbo (175 km) Cooper S

Każde Mini służy do lansowania się, kombi Clubman w szczególności. Trawestując ekspremiera, Clubman to "oryginalna oryginalność". Jedyny na rynku taki kombiak. Po lewej stronie są jedne drzwi, ale po prawej właściwie dwoje. Tylne skrzydło z prawej producent nazwał Clubdoor, otwiera się pod wiatr, czyli ma zawiasy z tyłu. Słupka B z prawej nie ma! Klamka do obu skrzydeł jest jedna, wewnętrzna. Na szczęście nie ma problemu z namacaniem jej, gdy stoi się przy Clubmanie. Najpierw otwiera się przednie, potem tylne, a zamyka w odwrotnej kolejności. [2008-06-27] »»»
Giełda Samochodowa, wydanie: 1318

Volkswagen CrossPolo Dobry do miasta
Minitest - Wrażenia z jazdy autem w wersji z turbodieslem 1.4 TDI

Wbrew nazwie i wyglądowi CrossPolo do terenowych eskapad się nie nadaje. Natomiast do miejskiej jazdy jak najbardziej. Trzycylindrowy diesel nie jest mistrzem dynamiki, ale mało pali. A to przy rosnących cenach paliwa ważna sprawa. [2008-06-27] »»»
Giełda Samochodowa, wydanie: 1318

Fiat Linea 1.4 Turbo T-Jet - Lepszy od diesla
Wrażenia z jazdy autem z benzynowym silnikiem i najbogatszym wyposażeniem Emotion

Dlaczego wersja benzynowa ma być lepsza od wysokoprężnej? Przede wszystkim auto napędzane 120-konnym, turbodoładowanym benzyniakiem 1.4 prowadzi się lepiej niż turbodiesel 1.3 Multijet 90 KM ("GS" nr 1272 z 18 stycznia). Wsiadasz do Linei 1.4 Turbo T-Jet i od razu wiesz, że ona chce jechać. Twoi pasażerowie także natychmiast to odczują. Układ kierowniczy precyzyjniej niż w ropniaku przenosi polecenia na przednie, napędzane koła. Jedyna uwaga, jaka przyjdzie ci do głowy, to za słabe czucie na kierownicy przy przecinaniu asfaltowych kolein. [2008-06-20] »»»
Giełda Samochodowa, wydanie: 1316

Seat Ibiza Cupra - Nadpobudliwość wrodzona
Wrażenia z jazdy autem z silnikiem 1.9 TDI

W kategorii "kto pierwszy ruszy spod świateł" Ibiza Cupra jest liderem. Równocześnie przoduje w rankingu na najbardziej twardy samochód świata. [2008-06-20] »»»
Giełda Samochodowa, wydanie: 1316

Skoda Octavia - Nie oglądać się za siebie!
Wrażenia z jazdy autem w wersji RS 2.0 TFSI

Testowana Octavia RS budziła u oglądających skrajnie różne wrażenia. Z jednej strony słyszałem szydercze głosy o "tuningu spod remizy", z drugiej pochwały ciekawej stylizacji, wzbogacającej czeskiego nudziarza. [2008-06-20] »»»
Giełda Samochodowa, wydanie: 1316

BMW X3 Diesel pierwsza klasa
Minitest - Wrażenia z jazdy SUV-em z turbodieslem 2.0d 177 KM i sześciostopniowym automatem

Odpalam zimne auto w podziemnym parkingu. Odgłos ropniaka chodzącego na biegu jałowym okazuje się zupełnie znośny. W kabinie nie odczuwam żadnych drgań. Dobre maniery dwulitrowego turbodiesla 177 KM poznałem już przy pierwszym kontakcie. Silnik ten jest dostępny w X3 w polskich salonach od września ub.r., wcześniej wstawiano 150-konną odmianę. [2008-06-13] »»»
Giełda Samochodowa, wydanie: 1314

Fortwo II Oszczędny w teorii
Test - Wrażenia z jazdy autkiem z nadwoziem coupe, z turbodieslem 0.8 CDI i wyposażeniem Passion

Czy to ma zawieszenie? - pyta moja przyjaciółka, gdy Smarcik wpada w asfaltowe dziury, a z tyłu dobiegają stuki. Cóż, skok "zawiasu" jest minimalny, silnik znajduje się nad tylną osią, podróżujemy z pełnym obciążeniem, tzn. w dwie osoby z bagażem (umieszczonym też nad tylną osią). Komfortu trudno wymagać od Smarta, choć i tak druga generacja wypada lepiej od pierwszej. Tak jak poprzednikiem można nim bez większych problemów zaparkować na zatłoczonym parkingu, wykorzystując niewielkie luki. [2008-06-13] »»»
Giełda Samochodowa, wydanie: 1314
ilość stron: 166strona 8 z 166
poprzednia, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, następna