Testy samochodów
 Powrót
Szukaj w publicystyce:    Zaawansowane 
Pomoc
 
Alfa Romeo  Audi  BMW  Cadillac  Chevrolet  Chrysler  Citroen  Dacia  Daewoo  Daihatsu  Dodge  Fiat  Ford  Honda  Hyundai  Isuzu  Jaguar  Jeep  Kia  Lancia  Land Rover  Lexus  Mazda  Mercedes  Mini  Mitsubishi  Nissan  Opel  Peugeot  Polonez  Pontiac  Porsche  Range Rover  Renault  Rover  Saab  Seat  Skoda  Smart  SsangYong  Subaru  Suzuki  Toyota  Volvo  Volkswagen
Testy samochodów
ilość stron: 166strona 9 z 166
poprzednia, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, następna

Ford C-Max Flexifuel Biomrzonki
Wrażenia z jazdy minivanem w wersji 1.8 Flexifuel Platinium X

Zajeżdżam na stację benzynową i pytam o bioetanol. Patrzą na mnie podejrzliwie. - Panie, takiego paliwa nie ma w całej Polsce! Dzwonię do centrali Orlenu. Nie mają! To po co Ford od ubiegłego roku oferuje u nas C-Maksa Flexifuel 1.8, z utwardzonymi gniazdami zaworów, do którego można tankować mieszankę E85, zawierającą 85 proc. bioetanolu dla zmniejszenia emisji dwutlenku węgla. Pewnie z przyczyn propagandowych, wyprzedzając zmiany w dystrybucji paliw, albo z myślą o jeżdżących często np. do Szwecji czy Niemiec, gdzie biopaliwo jest dostępne. Na szczęście można też wlewać do baku zwykłą benzynę i tak też robię. Zatem oceny bionapędu nie będzie. Zresztą wg instrukcji osiągi auta na bio- i zwykłym paliwie są takie same. [2008-06-06] »»»
Giełda Samochodowa, wydanie: 1312

Suzuki Splash Na nasze drogi, ale drogi
Wrażenia z jazdy autem z benzyniakiem 1.2, manualną, pięciobiegową skrzynią i wyposażeniem GLX

Omijam dziurę w asfalcie. Przy 80 na godzinę Splash sporo się wychyla, tylne koła przysiadają, ale nie grozi to wywrotką. Podczas całego manewru zawieszenie (kolumny z przodu, belka skrętna z tyłu) nadąża za kierownicą. Tak powinno być w każdym małym aucie. Chwilę później wpadam na asfaltowe fale. Zawieszenie sprężyście niweluje pionowe ruchy vanowatej karoserii i nie dobija. Przejażdżka po mazurskich szosach nastroiła mnie do Splasha pozytywnie. Nadaje się na polskie drogi. [2008-06-06] »»»
Giełda Samochodowa, wydanie: 1312

Citroen Jumpy - Ferajna na pokładzie
Wrażenia z jazdy autem w wersji osobowej Kombi Atlante L2 2.0 HDi

Vanów wszelkiej maści w ofercie Citroena jest co niemiara (Xsara Picasso i C4 Picasso krótki oraz długi, ponadto C8, o kombivanach starym i nowym Berlingo nie wspomnę), a mimo to producent dołożył Kombi Atlante, które bazuje na dostawczaku Jumpy. W zależności od wersji może być pięcio-, a nawet dziewięciomiejscowy. Mnie trafił się ten największy "ferajnowóz", za kierownicą którego czuję się nawet nieźle i jako pilot, i jako przewodnik wycieczki. [2008-05-30] »»»
Giełda Samochodowa, wydanie: 1310

Renault Grand Modus - Wszystko poszło w bagażnik
Wrażenia z jazdy dłuższą wersją minivana z benzyniakiem 1.2 TCE 100 KM i wyposażeniem Alizeta

Siadam na kanapie Grand Modusa i nie czuję jego powiększonych wymiarów. Owszem, wejdą do tyłu spokojnie dwie dorosłe osoby o wzroście nieco powyżej 180 centymetrów, ale tak samo było w starym Modusie i tak samo jest w Fordzie Fusion, Oplu Meriva czy Peugeocie 1007. Dane techniczne potwierdzają moje odczucia - wszystko poszło w bagażnik. [2008-05-30] »»»
Giełda Samochodowa, wydanie: 1310

Renault Kangoo II - Mobilna wiata
Wrażenia z jazdy kombivanem z benzyniakiem 1.6 w wersji Helios

Zjeżdżam z szosy na łąki. Kangoo II nieźle sobie radzi w lekkim terenie. Ma niemały - jak na kombivan - prześwit. Niezaładowany - 183 mm, czyli niewiele mniej niż w wielu SUV-ach. Załadowany - 150 mm, to i tak więcej niż w niejednej obciążonej osobówce. [2008-05-30] »»»
Giełda Samochodowa, wydanie: 1310

Nissan Tiida Lepszy niż wygląda
Wrażenia z jazdy sedanem z benzyniakiem 1.8 126 KM i średnim wyposażeniem Acenta

Gdy jeździłem Tiidą, kołatały mi po głowie dwa przeciwstawne powiedzenia. "Jak cię widzą, tak cię piszą" oraz "nie szata zdobi człowieka". Może nie tylko szata zdobi samochód, ale ładne linie znacznie ułatwiają karierę rynkową, przynajmniej w naszym kraju. Kompaktowy Nissan wytwarzany w dalekim Meksyku ma więc pod górkę, musi przekonać do siebie innymi, ukrytymi zaletami. A ma ich całkiem sporo. [2008-05-23] »»»
Giełda Samochodowa, wydanie: 1308

Seat Toledo CNG Tanio, ale wolno
Wrażenia z jazdy autem w wersji Audience z silnikiem 1.6 na benzynę i gaz ziemny

Ceny paliw płynnych ciągle rosną, zatem już nie tylko kierowcy, ale i dystrybutorzy samochodów szukają tańszych rozwiązań. Propozycję dla oszczędnych kierowców ma Iberia Motor Company, polski importer Seatów. To Toledo zasilane gazem ziemnym CNG. Ale żeby tanio jeździć, trzeba najpierw zainwestować, a potem. nie oczekiwać od auta hiszpańskiego temperamentu. [2008-05-23] »»»
Giełda Samochodowa, wydanie: 1308

Forester i Outback
Wrażenia z jazdy Foresterem III generacji i Outbackiem z nowym przeciwsobnym turbodieslem 2.0

Napęd 4x4 przydaje się na krętych drogach Beskidu Śląskiego i Żywieckiego. Nic zatem dziwnego, iż w tej górskiej scenerii Subaru Import Polska zorganizowało jazdy próbne autami napędzanymi na obie osie. Na liczącej 240 km trasie dziennikarze mogli przetestować najnowszego SUV-a Forestera z wolnossącym bokserem 2.0 i turbodoładowanym 2.5 oraz Outbacka i Legacy z pierwszym w historii turbodoładowanym, dwulitrowym silnikiem przeciwsobnym. [2008-05-16] »»»
Giełda Samochodowa, wydanie: 1306

Renault - Kangoo II Naprawdę pięcioosobowy
Test - Wrażenia z jazdy kombivanem z turbodieslem 1.5 dCi 85 KM i średnią wersją wyposażenia Helios

Najciekawsza w nowym "Kangurze" jest kanapa. Zmieści się na niej trzech dorosłych. Mnóstwo aut zarejestrowanych na pięć osób w praktyce. sami wiecie. Przypomnijcie sobie święta, kiedy często są zajęte wszystkie miejsca w samochodzie. Jakże ciasno jest w wielu pojazdach z tyłu, gdy muszą tam przebywać trzy osoby. W Kangoo drugiej generacji nie będziecie mieli takich problemów. Jest ono szersze od poprzednika i od konkurentów, a ponieważ boczne ściany karoserii, co charakterystyczne dla kombivanów, są mniej nachylone niż w klasycznych samochodach osobowych, nie brakuje w nim przestrzeni również na wysokości barków. [2008-05-16] »»»
Giełda Samochodowa, wydanie: 1306

Audi A3 - Droga zabawka
Wrażenia z jazdy autem w wersji Ambition, napędem quattro i z silnikiem 2.0 TFSI

Audi A3 to już niemal weteran. W obecnym wcieleniu ten trzydrzwiowy wóz znamy od pięciu lat. Nie stracił on jednak przez ten czas nic ze swojej usportowionej zadziorności. A jeśli pod jego maską pracuje 200-konny silnik i do tego jest napęd quattro, to mamy gwarancję, że jazda będzie przednia (a raczej czteronapędowa). Musimy tylko mieć do wydania "zbędne" 112 tys. zł. Bo tyle kosztuje to auto. [2008-05-09] »»»
Giełda Samochodowa, wydanie: 1304
ilość stron: 166strona 9 z 166
poprzednia, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, następna